Gast Geplaatst: 19 september 2006 Geplaatst: 19 september 2006 Als ik mij pc aan heb staan om een torrent te downloaden,beeldscherm uitzet en dan een tijd (twee uur of zoiets) later het beeldscherm weer aanzet is steeds de kleurkwaliteit terug gezet naar 8 bits en de torrentcliënt uit gezet.Ik snap niet wat er aan de hand kan zijn.
Penthe Geplaatst: 19 september 2006 Geplaatst: 19 september 2006 Citaat: Als ik mij pc aan heb staan om een torrent te downloaden,beeldscherm uitzet en dan een tijd (twee uur of zoiets) later het beeldscherm weer aanzet is steeds de kleurkwaliteit terug gezet naar 8 bits en de torrentcliënt uit gezet.Ik snap niet wat er aan de hand kan zijn. Ik zou maar eens heel snel een antivirus scan doen, en eens goed kijken wat voor torrent client je gebruikt, beste aanraders zijn bitcomet en bitlord de rest is ware troep, en je hoeft je beeldscherm toch niet uit te zetten die gaat toch standbye na een tijdje? Ik zal wel weer commentaar op mijn antwoord krijgen, maar start maar eens een torrent client die ik niet genoemd heb op een grof netwerk, de ellende is dan niet meer te overzien.
Ome Merde Geplaatst: 19 september 2006 Geplaatst: 19 september 2006 gebeurd dit ook als je de PC enkele uren "met rust" laat ? dus met beeldscherm aan ? of alleen als je de monitor echt uitzet ? lijkt me eerder een Windows-probleem. Zet automatisch herstarten na een kritische fout ook eens uit (als je XP draait tenminste), te vinden via systeem in je configuratiescherm. merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 19 september 2006 Geplaatst: 19 september 2006 Ik heb een hele tijd goed kunnen werken met azureus en die kreeg problemen vervolgens utorrent er op maar probleem bleef hetzelfde.Ik haal nu er een virusscan overheen en kijk wel wat ie doet.Bitcomet heb ik ook een tijdje gebruikt totdat deze bij een hoop private trackers geweigerd werd er is nu wel weer een nieuwe versie die wel weer gebruikt mag worden als het probleem zich weer voordoet zal ik bitcomet er weer eens opzetten en kijken of dat beter gaat. Heren bedankt voor zo ver.
Penthe Geplaatst: 19 september 2006 Geplaatst: 19 september 2006 Citaat: Ik heb een hele tijd goed kunnen werken met azureus en die kreeg problemen vervolgens utorrent er op maar probleem bleef hetzelfde.Ik haal nu er een virusscan overheen en kijk wel wat ie doet.Bitcomet heb ik ook een tijdje gebruikt totdat deze bij een hoop private trackers geweigerd werd er is nu wel weer een nieuwe versie die wel weer gebruikt mag worden als het probleem zich weer voordoet zal ik bitcomet er weer eens opzetten en kijken of dat beter gaat. Heren bedankt voor zo ver. Kwa Azereus heb ik uren in conclaaf gezeten met mijn vrouw ze had het op haar laptop en zodra ze begon te downloaden kon ik met alle pc´s op het lokale net geen ruk meer doen, alle bandbreedte werd weg gezogen ondanks dat ze haar upload speed op 10kb/s had staan. Toen ik haar eindelijk overtuigd had heeft ze bitcomet erop gezet en nu gaat alles weer als een zonnetje. Ik zelf gebruik bitlord gewoon omdat dit een erg stabiel progje is en gebaseerd op bitcomet.
Stappie1976 Geplaatst: 20 september 2006 Geplaatst: 20 september 2006 Citaat: Als ik mij pc aan heb staan om een torrent te downloaden,beeldscherm uitzet en dan een tijd (twee uur of zoiets) later het beeldscherm weer aanzet is steeds de kleurkwaliteit terug gezet naar 8 bits en de torrentcliënt uit gezet.Ik snap niet wat er aan de hand kan zijn. Misschien is toch je videokaart kapot en is het toeval dat de resolutie steeds bij een torrentdownload teruggaat. Is de driver van je videokaart wel goed geinstalleerd ? Groet, Stappie VU+ Duo met VTI 2.6 / 5ºW + 1ºW + 4,8ºO + 9ºO + 13ºO + 19,2ºO + 23,5ºO + 28,2ºO
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen