Gast Geplaatst: 19 september 2006 Geplaatst: 19 september 2006 Een kennis van mij heeft met z'n laptop al 7 maanden zonder problemen draadloos kunnen internetten'. Modem / router van SpeedTouch 585 met laatste firmware samen met een toshiba laptop. Laptop getest op m'n eigen netwerk (draadloos) geen problemen. Vaste verbinding (netwerkkabel) met de router naar laptop gaat prima. Het valt mij op dat als de draadloze verbinding weg valt, het niet meer bij het lijstje van de draadloze netwerkverbindingen voorkomt. Tijdje later na een paar keer zoeken naar draadloze netwerken, vind hij hem weer.
Ome Merde Geplaatst: 19 september 2006 Geplaatst: 19 september 2006 probeer eens een ander wifi-kanaal merDe deze ruimte is te huur
WimV Geplaatst: 29 september 2006 Geplaatst: 29 september 2006 Hoi Probeer eens in het AP de"always on" aan te vinken. Had het zelfde probleem en nu is het opgelost. Suc6 Wim
druup Geplaatst: 29 september 2006 Geplaatst: 29 september 2006 Ik heb de 716 en had precies dezelfde problemen. Ik heb toen mijn channel selection op automatic en de interface type vast op 802.11g gezet die laatste stond eerst op mixed. Na deze wijzigingen heb ik er geen last meer van gehad. VU+ DUO (VTi 5.1.0)DM500HD (Openpli)Maximum E85 met | 28,2E | 23,5E | 19,2E | 13,0E |
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen