Gast Geplaatst: 19 september 2006 Geplaatst: 19 september 2006 Hallo Ik heb een film gedownload ,is het na het uitpakken een MKV bestand wat ik prima kan afspelen met VLC,maar nu wil ik er de ondertitels onder zetten met filmmachine maar dan moet het een AVI bestand zijn.Nu is mijn vraag hoe maak ik van een MKV bestand een avi bestand? Gr Birddog
Thomas2000 Geplaatst: 19 september 2006 Geplaatst: 19 september 2006 Google eens op MKV to AVI. Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
Gast Geplaatst: 19 september 2006 Geplaatst: 19 september 2006 heb ik gedaan en met MKV naar avi geprobeerd de film om te zetten,krijg wel geluid maar groen beeld. Ik denk dat het aan virtualdubmod ligt dat wil n.l niet installeren, kan corona.dll niet vinden zegt ie. Heb dat corona gedownload maar weet niet hoe ik dat moet gebruiken of installeren. Iemand suggesties? Gr Birddog
Thomas2000 Geplaatst: 20 september 2006 Geplaatst: 20 september 2006 in de map va virtualdubmod zetten. Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
lite Geplaatst: 23 september 2006 Geplaatst: 23 september 2006 waarschijnlijk heb je alleen een audiostream uit de mkv gehaald: mkv (matroska) is een container formaat waarin verschillende soorten streams (video/audio/ondertitels) naast elkaar worden opgeslagen. je kan een mkv bestand gewoon uit elkaar halen, streams toevoegen en/of verwijderen en weer in elkaar zetten. meer info: http://www.matroska.org (check vooral de 'guides') And now for something completely similar
Gast Geplaatst: 26 september 2006 Geplaatst: 26 september 2006 Ik stop er eerst maar even mee(gaat teveel tijd inzitten. Bedankt voor de hulp. Gr Birddog
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen