joep meloen Geplaatst: 20 september 2006 Geplaatst: 20 september 2006 Hallo, Mijn internet verbinding "bedraad" werkt perfect. Met het wireless gedeelte heb ik wel problemen. De wireless kaart in de PC zegt "verbonden", dus het WW is goed ingevult, maar geen internetverbinding helaas. Met ipconfig /all ziet hij ook geen gateway ! Als ik met de PC kaart op onbeveiligde netwerken inlog heb ik wel internetverbinding, dus de kaart is ook oke. Ik gebruik de "éérste" optie beveiliging, geloof wpa2/psk Ik heb mijn pc kaart ook al een vast IP adres gegeven in dezelfde range. Tevens ip,dns en gateway hetzelfde ingevult in de kaart, dit mocht ook niet baten. Wat zou dat toch kunnen zijn waarom ik geen verbinding kan krijgen.? grz.
Ome Merde Geplaatst: 20 september 2006 Geplaatst: 20 september 2006 firewall op de wireless kaart te nerveus ingesteld ? merDe deze ruimte is te huur
joep meloen Geplaatst: 20 september 2006 Auteur Geplaatst: 20 september 2006 staat open Ik kan wel inloggen op andere mensen der onbeveiligde netwerken, en ook surfen
Gast Geplaatst: 20 september 2006 Geplaatst: 20 september 2006 Het probleem is bekend.Je wireless kaart ondersteunt waarschijnlijk geen wpa2. Hopelijk komt Siemens met een update zodat het ook werkt met wpa-psk. In de EB kun je niet kiezen voor wpa-psk, alleen de optie wpa-psk/wpa2-psk. Dit zou betekenen dat beide system tegelijk zouden moeten werken. Helaas werkt dit niet met alle wireless kaarten. Met wep werkt het wel. Gr. Chrbox
joep meloen Geplaatst: 21 september 2006 Auteur Geplaatst: 21 september 2006 oke, ik zal nog eens "web" proberen. Ik heb een ralink 2500 kaart
Gast Geplaatst: 22 september 2006 Geplaatst: 22 september 2006 Kijk ook even op het ipbforum misschien kan iemand je daar verder helpen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen