Gast Geplaatst: 20 september 2006 Geplaatst: 20 september 2006 Ik heb de laatste blue-box image in mijn Relook zitten, ook ben ik in het bezit van een zwarte Canal Digitaal kaart. Alleen hij mist iedere keer zijn update zodat ik iedere keer weer zwart beeld heb. Het opnieuw activeren lukt dan ook niet Zou iemand mij een juiste configfile kunnen plaatsen voor mgcamd of cccamd zodat mijn kaart iedere maand netjes zijn update krijgt. ? Ook zie ik dat er CI modules verkrijgbaar zijn van CD, als ik deze in mijn Relook stop ben ik dan ook van het probleem af ?
Golfdiesel Geplaatst: 20 september 2006 Geplaatst: 20 september 2006 Ik heb highland 2.11 als image en de initiele activatie is via CCcam gewoon gelukt. Ik heb overigens de nieuwe groene CD kaart. Ik heb geen enkele modificatie aan de configuratie gemaakt. De kaart heb ik in de onderste kaartlezer met de chip naar beneden natuurlijk. Xtrend ET9500 - OpenPLi powered
Gast Geplaatst: 20 september 2006 Geplaatst: 20 september 2006 Ok heb de kaart nu geupdate bij de buren met een goedgekeurde CD decoder, ik gebruikte altijd MGcamd die werkt nog steeds niet met mijn geupdate kaart, CCcamd werkt nu wel goed. Ga dus voortaan maar CCcamd gebruiken. Of zal de configs eens met elkaar vergelijken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen