bmw rijder Geplaatst: 20 september 2006 Geplaatst: 20 september 2006 Hallo, afgelopen zaterdag heb ik in Nijmegen op de computerbeurs een USB kabel gekocht met aan de andere kant een IDE aansluiting, ook zat er nog een voedinkje bij. Leek mij wel handig om oude harde schijven toch nog te gebruiken om gegevens op te slaan en om te testen natuurlijk. Gisteravond maar even uit getest, IDE kabel op de losse harde schijf aangesloten, toen de voeding erop, stekker in de wcd en toen de USB kabel aangesloten. Maar er gebeurde niks, de schijf draaide niet, windows ziet niks alleen de voeding werd heel heet, na 30 sec. een knal uit de voeding, leek op een ontplofte elco. Later hoorde ik van een kennis dat hij dat ook al had meegemaakt. Zijn er misschien nog meer mensen die hetzelfde hebben gehad? Is toch zonde van het geld, ik ga de volgende keer wel terug maar kost toch weer entree en de tijd die je ermee kwijt bent. Groeten van Martin. Groeten van Martin.
Gast Geplaatst: 20 september 2006 Geplaatst: 20 september 2006 Het lijkt me in principe identiek aan iedere eerste de beste externe hardeschijf behuizing (zonder of met aparte voeding). Staat er geen merk genoemd ergens?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen