ludacriss Geplaatst: 22 september 2006 Geplaatst: 22 september 2006 Ik zat net op de ART site te kijken voor de programmering en kreeg dit bericht ineens te zien: Citaat: Dear Subscribers, We regret to inform you that Jazeera Sports Channel has decided to withdraw from the ART channels package without providing any reasons. We apologise for the inconvenience which is beyond our control. For further information, please contact your nearest ART dealer. Heel erg raar dit. Ze waren er toch pas net bij en wie gaat de kosten terug betalen aangezien ik ook een art kaartje voor die 2 kanalen had aangeschaft? w0000t?
cosmos Geplaatst: 22 september 2006 Geplaatst: 22 september 2006 Je dealer moet dit oplossen met jou en laat je niet weg sturen met het verhaal dat je zelf contact moet zoeken met ART. Dealer levert jou een product met de garantie van de kanalen waar hij mee adverteert, als een deel niet werkt neem contact op met de dealer waar je je kaart vandaan hebt, dit geven ze ook aan in het bericht. Vervolgens mag je dealer het oplossen met zijn leverancier en die weer met ART of een ander tussenpersoon. Vergeet niet hem te verwijzen naar de website van ART waar je het bericht vandaan hebt. DM8000 1TB HDD - ICVS + GP3 DM7025+ SC 300GB HDD/4GB CF + Dumbo - ICVS + GP3 Visiosat BIG Bisat |15°W|5°W|0.8°W|4.8°E|9°E|13°E|19.2°E|23.5°E|
ludacriss Geplaatst: 22 september 2006 Auteur Geplaatst: 22 september 2006 Ah sorry ik merk nu pas op dat dit alleen voor de Nilesat abbo's (irdeto 2) geldt en niet voor de Hotbird. Sorry, kan een mod deze topic sluiten. w0000t?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen