opzolder Geplaatst: 5 oktober 2006 Geplaatst: 5 oktober 2006 Ik zal hem ook eens scannen. Kun je een lijstje maken van de zenders op 12015 H die je wel ingelezen krijgt? (Overigens hadden de Humaxen nog niet zolang geleden een probleem met 12673 V: volop signaal maar geen zender te vinden. Daar was de oplossing het laden van een zenderlijst vanaf PC.) Verder is ook de 11766 V een zwakke transponder. En nog een vraagje: Heb je tijdens het scannen de LNB-instelling wel op Hot Bird staan (die vergissing maak ik ook wel eens)? Groeten van de zolder.
Gast Geplaatst: 5 oktober 2006 Geplaatst: 5 oktober 2006 Ja hij staat op Hotbird. Ik zit nu op het werk, dus kan vanavond pas kijken welke zenders ik binnen krijg op de 12015. Een ding is zeker: ART sports 1-6 zitten ook op deze TP en die krijg ik helaas niet. De Zwitserse trouwens ook niet, maar ik weet niet zo snel op welke TP deze zitten.
Gast Geplaatst: 5 oktober 2006 Geplaatst: 5 oktober 2006 Nou,het zaakje draait weer. Ik begrijp nog steeds niet precies hoe en wat. Mijn Sat switch moest in ieder geval vervangen worden. Bij het opnieuw uitrichten van de schotel had ik niet in de gaten dat deze kapot was en stelde ik mijn hotbird LNB af terwijl ik naar het signaal van de Astra LNB zat te kijken. Vreemd??? Ach.... In ieder geval heb ik weer beeld op alle zenders. Nu maar hopen dat deze switch het iets langer uithoudt. Bedankt voor je hulp. Groet, JJK
opzolder Geplaatst: 6 oktober 2006 Geplaatst: 6 oktober 2006 Graag gedaan. Ik had gisteren nog even gescand op jouw probleemtransponders maar dat leidde tot niks speciaals. Alleen materiaalpech bleef dus over. Dan heb je nog geluk, dat het de switch was. Groeten van de zolder.
Gast Geplaatst: 6 oktober 2006 Geplaatst: 6 oktober 2006 Inderdaad, voor een paar tientjes was de boel weer aan de gang. Weten we ook weer voor de volgende keer, zodat we dan hopelijk niet zoveel tijd verliezen. Groet, JJK
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen