sheeplover Geplaatst: 23 september 2006 Geplaatst: 23 september 2006 Geachte mede-hobbyïsten, Op internet kan ik nog niet echt veel reviews lezen. Heeft iemand ervaring met dit toestel ? Ik stel deze vraag omdat hij voor €999 (exclusief) wordt aangeboden via een grote "office-keten". Ik ga zo meteen kijken want uiteraard bepaalt dat uiteindelijk de liefde maar hij wordt elders aangeboden voor rond de € 1500-1600, dus vandaar. Met dank voor uw constructieve bijdragen. Groetjes van John uit Den Bosch
Gast Geplaatst: 23 september 2006 Geplaatst: 23 september 2006 waarschijnlijke een 800 lijnen plasma zonder tuner, een business model. Lekker laten staan
Gast Geplaatst: 23 september 2006 Geplaatst: 23 september 2006 Gevonden na wat zoekn, het is nog erger dan ik dacht, 480 beeldlijnen, dit is een plasma van de 1e generatie ! Zonder tuner, geen DVI/HDMI heb je dus niks aan ! 42" 1067 mm; 16:9 Plasma Monitor Pixels 852 x 480 WVGA Contrast 3000:1 Lichtopbrengst 1000 cd/m² Data aansluitingen DVI-D D-Sub 15 5 x BNC Uit: D-Sub 15 Video aansluitingen CVBS Video S-Video Y/C DIN Component Video Uit: CVBS Video Afmetingen (BxHxD)mm 1081 X 677 X 95 Gewicht 35,2 Kg Verbruik 390W
Gast Geplaatst: 25 september 2006 Geplaatst: 25 september 2006 Ik heb hem inmiddels staan en het valt me allemaal erg mee en vraag me ook af waar die info vandaan komt Zit een DVI aansluiting op die de volgende HD standaarden aan schijnt (kan ik niet controleren geen HD bron beschikbaar) SDTV,EDTV,HDTV1080 en 720 ondersteunt Er zit dus wel degelijk een tuner in Hij gaat op de pc aansluiting tot 1024*768 (acc to manual). Contrast en lichtopbrengst kom ik her en der ook anders tegen 10000:1 en 1500cd BNC zit er acht niet op wel 2 scarts en een dvi-b met verloopkabels naar andere normen. Dus kijken proberen en kopen die handel... Het beeld valt me ook 100% mee, tuner doet een betere klus dan verwacht en ik vergelijk hem met een matchline 93cm die ook niet echt slecht is. Ook mijn Kiss VR558 wordt netjes weergegeven. Maar ik moet die eens via de DVI component uitgang doorsluizen om te zien of dit ding nog veel beter kan! Ik hoor tot nu toe nog geen ventilator, das ook lekker. Geluid valt voor zulke kleine speakers ook mee (ok kan veel beter) maar is niet echt slecht. Nadeel is wel dat ik nog niet heb uitgevonden of er een regelbare lijnuitgang op zit zodat je eenvoudig voor nonos op de versterker kan werken. De A.b. stelt niet veel voor, maar ach de grote metalen ab van philips is lost te koop. Anyhow bottom line, mijn upgrade van een 93cm 75kg zwaar monster naar een 107cm plasma bevalt me tot nu toe best.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen