Gast Geplaatst: 14 november 2000 Geplaatst: 14 november 2000 Ik heb een goldprogrammer en een blanc smartcard...<BR>Wanneer ik mijn pic16F48 wil laden met loader.hex of Win Phoenix Loader.hex krijg ik op het een bericht failed at adres 0000h<BR>Resetten lukt ook niet.. Ik ben een beginner... so what am I doing wrong??<BR>Hopelijk heeft iemand een oplossing<P>------------------<BR>
Unetwork Geplaatst: 15 november 2000 Geplaatst: 15 november 2000 Er is hier een faq voor en dus geld het lees het eens HELEMAAL door en het word je dan zeker duidelijk!<P>------------------<BR> Let my people Sing!<BR>====================<BR>www.biggestdutch.org Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Gast Geplaatst: 15 november 2000 Geplaatst: 15 november 2000 Al gedaan.. heeft niet echt geholpen<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 15 november 2000 Geplaatst: 15 november 2000 adp, als ik me niet vergis moet je met de goldprogrammer eerst de eprom programmeren en dan pas de 16f84, volgens mij heeft dat ding geen loader nodig dus eerste Eprom dan de 16f84.<P>SatTurk.
Gast Geplaatst: 15 november 2000 Geplaatst: 15 november 2000 Ik gebruik trouwens een gold2000 programmer.. iemand daar ervaring mee?<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 15 november 2000 Geplaatst: 15 november 2000 niet gelukt... kan niet worden gereset... Toch bedankt Saturk<P>------------------<BR>