JohnO Geplaatst: 23 september 2006 Geplaatst: 23 september 2006 Ik kom net een paar meter te kort aan utp om naar de dreambox te komen Heb drie stukken van ong. 6 meter liggen. Hoe knoop ik dit met weinig kosten aan elkaar? Hubs kopen en zo zijn goede tips maar niet de bedoeling. Zijn er utp conmnectors oid in de handel? Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland
WPW Geplaatst: 23 september 2006 Geplaatst: 23 september 2006 Citaat: Zijn er utp conmnectors oid in de handel? Ja die zijn er, zijn niet goedkoop, iets van 6 euro. Volgens mij is 1 nieuwe kabel dan goedkoper. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
puk5600 Geplaatst: 24 september 2006 Geplaatst: 24 september 2006 afknippen WOL outlet eraan en dan een kabel van de lengte die je nodig hebt met rj45 eraan. even een bedrijfje zoeken die in data comunicatie doet. die hebben vaak wel iets voor je. je kunt ook verleng doosjes kopen maar daar komen vaak storingen in voor.
Ome Merde Geplaatst: 24 september 2006 Geplaatst: 24 september 2006 gewoon een nieuwe kabel trekken. heb je het minst last van verlies merDe deze ruimte is te huur
raptor Geplaatst: 26 september 2006 Geplaatst: 26 september 2006 Een nieuwe kabel is de goedkoopste en beste oplossing de prijzen van kabels zijn zo laag dat alle andere oplossingen veel duurder zijn.
JohnO Geplaatst: 28 september 2006 Auteur Geplaatst: 28 september 2006 ok tnx voor het meedenken Was misschien wat te zuinig. Heb 3 a 4 lengetes ongebruikt liggen welke net allemaal wat tekort zijn. aan elkaar geknoopt zou het net goed komen Ik dacht dat er net als voor de telefoon van die kleine verlengdoosjes van een paar centen bestonden...... Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland
Gast Geplaatst: 28 september 2006 Geplaatst: 28 september 2006 die dingen bestaan ook want ik heb er zelf ook een paar in gebruik. weet niet wat ze kosten maar dacht niet dat ze zo duur geweest zijn (en gewoon te koop bij de lokale PC winkel).
Pionewbie Geplaatst: 28 september 2006 Geplaatst: 28 september 2006 Zo'n UTP JACK-JACK RJ-45 (8 aderig) kom je op internet al tegen voor € 2,22 incl. BTW In gewone winkels zijn ze dan misschien iets duurder. Ik heb ze zelfs bij een bekende bouwmarkt gezien, maar je moet dan wel oppassen, want er bestaan ook isdn (4 aderig) uitvoeringen.
Mojo Geplaatst: 28 september 2006 Geplaatst: 28 september 2006 Tsjaa. Knip, knip. Soldeer, soldeer. Heb ik gedaan om aan de lengte te komen. Gaat goed heb geen storingen. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Tonskidutch Geplaatst: 29 september 2006 Geplaatst: 29 september 2006 zoals al zovelen raad geven, ook nog een mbt kosten ik heb bij een duits zaakje deze connectors voor minder dan 1€ gekocht... daar iedereen die wijzigt liever met een stuk werkt zullen er genoeg ergens in een lade liggen te stoffen bij mensen die gewijzigd hebben mijne (de laatste die ik over heb) mag je in een enveloppe verwachten... pm maar cheers Dark & Long , Drift 2 Dark Train Underworld
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen