Ga naar inhoud

Heb nu 2 topfield 5000ci tuners en 1 wil ik vervangen voor lemon 070pvr

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo ik heb nu 2 topfield 5000ci tuners en een archsat schotel met 2 twinlnb's op de astra 1 en 2 en 1 single lnb op hotbird. Nu wil ik een lemon 070pvr tuner kopen. Kan ik nu een kabel van de lemon ingang naar de topfield uitgang aansluiten of moet ik een quadlnb plaatsen op alleen astra 1?

Groetjes Richard

Geplaatst:

Allereerst welkom op dit board bye.gif

Omdat het een pvr is die je erbij neemt is een quad de beste oplossing.

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Geplaatst:

Hmmm vind ik niet zo leuk,schotel hangt boven de dakgoot en dat kost me weer een paar uur sleutelen. Ik dacht dat ik hem wel kon doorlussen op mijn topfield.

Groetjes Richard

Geplaatst:

Natuurlijk kan je de handel doorlussen maar dan heb je weinig aan een pvr, tenzij je alles bekijkt EN opneemt wat alleen op 1 transponder zit.

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Geplaatst:

Hangt er vanaf wat je wenst te bereiken.

Als je de receivers niet tegelijk gebruiken gaat kan je gewoon doorlussen. Ik zou dan alleen de PVR eerst plaatsen zodat je opnames nooit in de soep lopen.

Wil je wel alles tegelijk kunnen aanzetten en afzonderlijk kunnen kanaalwandelen dan zal je aan Quad's moeten. Ik denk dat dat die paar uur meer dan waard is qua gebruikersgemak / plezier.

Geplaatst:

Er bestaan tegenwoordig ook Unicable TWIN's, met 1 uitgang voor Unicable apparaten (Inverto) waarmee je slechts 1 kabel naar die hoeft te hebben EN met een normale Universele LNB uitgang voor de TF 5000 (via Switch).

Zijn niet goedkoop trouwens, rond de 90 - 100 p/st.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen