jasp Geplaatst: 24 september 2006 Geplaatst: 24 september 2006 Als ik een emailbericht rechtstreeks vanuit postvakin wil afdrukken krijg ik een foutmelding. regel: 1345, teken: 1, fout: niet nader omschreven, code: 0, url: res//c:\ windows\system32\shdoclc.dll/preview.dlg. Hetword aangegeven als een script fout in internet explorer. Zou iemand mij kunnen vertellen hoe ik dit het beste kan oplossen? Bij voorbaat dank.
Ome Merde Geplaatst: 24 september 2006 Geplaatst: 24 september 2006 Vanop Internet ga je naar Extra - daar ga je naar Internet-opties. Je klikt op de knop "Geavanceerd". Ga naar het lijstje onder 'Surfen' en kijk of de regel "Browser-extensie van derden inschakelen" staat aangevinkt. Zo ja, gooi het vinkje eruit - nu zou het afdrukken moeten lukken. werkt dit niet dan zou je dit probleem kunnen oplossen door het selectievakje Encapsulated PostScript (EPS) als uitvoer in het dialoogvenster Eigenschappen voor printernaam uit te schakelen. merDe deze ruimte is te huur
jasp Geplaatst: 24 september 2006 Auteur Geplaatst: 24 september 2006 Hallo Ome Merde, Het eerste wat je aangeeft om te doen werkt niet. Het tweede weet ik niet te vinden. Grts an
Ome Merde Geplaatst: 24 september 2006 Geplaatst: 24 september 2006 probeer dit eens : start -> uitvoeren en typ in: regsvr32 ole32.dll (enter) merDe deze ruimte is te huur
jasp Geplaatst: 24 september 2006 Auteur Geplaatst: 24 september 2006 Ome Merde, je bent een kei. Hartelijk dank, het werkt weer. Grts Jan
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen