Dagger38 Geplaatst: 24 september 2006 Geplaatst: 24 september 2006 weet iemand hoe je op een canon mp150 na een hervulling de inkttankcounter reset? heb reeds vanalles geprobeerd maar de zwate tank led brand continu (bijna leeg) en de color led knipperd (leeg) Maar printen gaat nog! dagger38 VU+ duo 4K SE ontvanger
EL PIÑO Geplaatst: 24 september 2006 Geplaatst: 24 september 2006 Ik heb zelf een Canon i470D, en deze vraagt na het opendoen van de kap en uitnemen/terugplaatsen van een cartridge (of dit nu een nieuwe is of niet) of er een nieuwe cartridge is geplaatst.. Ik heb het bij meerdere Canons gezien, maar weet natuurlijk niet direct of het voor die van jou ook geld. Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.
Dagger38 Geplaatst: 25 september 2006 Auteur Geplaatst: 25 september 2006 Dan was het wat te gemakkelijk eeeh? Neen ze hebben in de nieuwste patronen nen chip in gevlamd en daar mot een reset manier voor zijn kwestie is ze te vinden dagger38 VU+ duo 4K SE ontvanger
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen