Boelo Geplaatst: 25 september 2006 Geplaatst: 25 september 2006 Ik heb een bestandje op mijn D-schijf staan en ik weet niet wat het is? Kan het ook niet verwijderen. Ik heb Windows XP-home Het is een 0-kb bestand ...........................Groetjes:...Boelo VU+--Ultimo 4K----Big bisat 13E-19.2E-23.5E-28.2E
Ome Merde Geplaatst: 25 september 2006 Geplaatst: 25 september 2006 in de veilige modus ook niet ? merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 25 september 2006 Geplaatst: 25 september 2006 Wat als je een simple tekst bestand dezelfde naam en extensie geeft? Misschien na het overschrijven met een ander bestand dat het wel gaat.
leo1949 Geplaatst: 25 september 2006 Geplaatst: 25 september 2006 Probeer Delete Dokter eens! Hoeft niet geinstaleerd te worden Gewoon uitpakken en opstarten Zie bijlage Leo 1232031-deletedr.zip Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Boelo Geplaatst: 25 september 2006 Auteur Geplaatst: 25 september 2006 Nee , niets werkt. Heb alle bovenstaande optie geprobeerd. Ik weet het niet meer. Wie heeft een oplossing? ...........................Groetjes:...Boelo VU+--Ultimo 4K----Big bisat 13E-19.2E-23.5E-28.2E
Ome Merde Geplaatst: 26 september 2006 Geplaatst: 26 september 2006 doe es een veiligheidscheck. Je PC werkt verders nog wel toch ? online virusscan : http://www.bitdefender.com/scan8/ie.html spywarescan : http://www.hitmanpro.nl register-cleaner : http://www.ccleaner.com vervolgens nog een System File Check : start -> uitvoeren -> sfc /scannow (intypen, enter. cd-rom van XP bij de hand houden) ik ben benieuwd, merDe deze ruimte is te huur
leo1949 Geplaatst: 26 september 2006 Geplaatst: 26 september 2006 Het kan zijn dat er een startcluster is van een file zonder dat er een EOF teken is. Dit kan ontstaan door bijv. stroomuitval tijdens het maken of verwijderen van een bestand. Je kan dan proberen met rechtermuisknop de eigeschappen van de schijf op te vragen en daarin kiezen voor extra en dan volume op fouten controleren. Leo Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Gast Geplaatst: 26 september 2006 Geplaatst: 26 september 2006 Ik heb echt al heeeeel vaak gehad dat documenten die op het bureaublad staan niet konden worden verwijderd.. De oorzaak heb ik nooit echter verder onderzocht, maar verwijderen in veilige modus werkt in het algemeen wel.
Boelo Geplaatst: 26 september 2006 Auteur Geplaatst: 26 september 2006 Ik heb al mijn bestanden op de k en c-schijf gezet. Daarna heb ik bij "deze computer" --beheren, de partitie weggegooid. Daarna geformateerd en alles weer teruggezet. Het is nu weg. Ccleaner heb ik erop. Het kan wel komen van stroom uitval , heb ik 3x gehad vorige week. Stekker bij de vijver was aan het verzuipen. Anders weet ik het ook niet. ...........................Groetjes:...Boelo VU+--Ultimo 4K----Big bisat 13E-19.2E-23.5E-28.2E
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen