Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hello,

Ik weet niet of ik het juist heb geplaatst.

Ik heb een ontvanger arnion 6410 (interne harddisk)met cas:tetracrypt 1.00 en geen extra cam modules aanwezig.

zijn er mensen waar het lukt om tv-vlaanderen te ontvangen met dit toestel.ik heb tot op heden niets over dit onderwerp gevonden en bij de helpdesk van tv-vlaanderen kunnen ze niet helpen.

Bedankt voor de eventuele hulp

Geplaatst:

na wat zoeken met Google heb ik gevonden dat ze aanraden om te "upgraden" naar PentaCrypt 1.20 (ofzo) want Tetracrypt 1.00 zou problemen hebben met de activatiepulsen enzo van CDS (dus ook van TV Vlaanderen).

Maar dat ging wel over een andere receiver (maar Tetracrypt is Tetracrypt denk ik).

Geplaatst:

ja, dat lees ik ook Penta 1.20 maar deze persoon heeft "Tetra 1.00" en voor zover ik gelezen heb werkt dat niet goed (of toch niet voor de initiële activatiepuls).

Geplaatst:

Ik heb zo een toestel tv vlaanderen werkt er op maar ik heb er een ucas 3.0 software moeten laten opzetten om de activatiepuls te kunnen ontvangen.

De maandelijkse keyupdate kon ik wel ontvangen met men tetracrypt er op enkel men kaart activeren niet.

Verder heb ik wel problemen met men 2 kaartjes ik heb er een module ingestoken van tv vlaanderen waar men tv vlaanderen kaart inzit in de gewone sleuf zit een nederlandse kaart ik krijg op alle bij beeld enkel op de nederlandse kaart krijg ik telkens het scherm weer dat ik geen rechten heb om te kijken terwijl achter het scherm de zender gewoon beeld geeft heeft iemand hier een oplossing voor ?

Dus met 1 kaart werkt deze arnion perfect mits de juiste software er op

Geplaatst:

bedankt voor jullie bijdrage ,zo te zien heeft er iemand een arnion die werkt voor tv-vlaanderen,misschien kunnen jullie mij de gegevens doorgegeven wat voor soft welke firm versie's nodig zijn en welke cam module ik dien aan te schaffen.Grtz.

Geplaatst:

Ik heb een @sat 9500 (zelfde hardware)

Met Tetracrypt zijn er problemen met de maandelijkse update (soms wel en soms niet (CD))

Maar na omzetten naar penta 1.20 werkt de maandelijkse update wel altijd, maar heractivatie niet.

Er staat digix emu firmware in.

extra300

Geplaatst:

Bedankt voor jullie informatie .

ondertussen wil ik volgende nog vragen wie kan me juist zeggen wat ik nodig heb hardware of software of hoe ik het moet doen om dit toestel met volgende gegevens goed te laten functioneren op TV-Vlaanderen.

Zoals ik als zei staat er tetracrypt 1.00 op en geen extra cam modules aanwezig.

Ik ben een leek en weet echt niet hoe ik dit allemaal dien aan te passen.

Hier volgen de gegevens dan

UCCI 6410 special

S/W 01.15.04

H/W 13.42.6D

Loader 1.07

CA 3.03

PVR 1.54

Van harte dank

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen