VREESWIJK Geplaatst: 27 september 2006 Geplaatst: 27 september 2006 Cobus, Even over het knip en plakwerk, Wij vinden het niet leuk als je iets van ons copieerd en jou naam eronder zet. Tevens zag ik een posting van jou dat je al 3 jaar fw maakt maar dat klopt natuurlijk niet. Ik ben met het vertalen begonnen tijdens de BLOB in 2002. jou eerste vertaling kwan met de sattracker 1.2. Jou eerst vertaling (sattracker 2.1) kwan een week eerder op het net als die van mij en toen geloofde niemand dat jij dat gedaan had. Kijk dit maar na bij de be site. Dus je doet het pas 1,5 jaar. Dit zijn nauw de dingen waar ik mij aan erig. Maar ik heb geen hekel aan jou, ik stoor me alleen vaak aan de dingen die je doet. Eerste Strong 8000 en 8100 van NL & BE met : Motor sm3uni 28-12-03, : Spdif (AC3) 30-10-04, : 3x8 mb Flash 07-02-05
Gast Geplaatst: 27 september 2006 Geplaatst: 27 september 2006 Ik doe al vertalen ong 3 jaar dat ik me daar mee bezig hou ik heb toen naar een jaartje later met Rebel alles doorgenomen hoe het werkte vooral de cpi files toen nog met de losse ucomp enz want daar ging het toen nog om en de eerste vertaling van mij publiekelijk heb ik gemaakt met de srt 81000/8000 ed -v2 en deze kwam uit in 2003 en dat is dus 3 jaar geleden
VREESWIJK Geplaatst: 27 september 2006 Geplaatst: 27 september 2006 We zitten nu in 2006 je werd lid in 2003. Dus jij werd lid van sat4all in augustus en begon gelijk met vertalen????? Dit bedoel ik nu Eerste Strong 8000 en 8100 van NL & BE met : Motor sm3uni 28-12-03, : Spdif (AC3) 30-10-04, : 3x8 mb Flash 07-02-05
Gast Geplaatst: 27 september 2006 Geplaatst: 27 september 2006 Nee daar was ik al inderdaad eerder mee bezig ja ik ben pas later lid geworden ik heb toen een strong gekocht deze heb ik toen laten flashen bij de satboer waar ik kwam met hem heb ik het doorgemomen en hij heeft mij verder geholpen over het vertalen welke progs en dergelijke want hij wist daar wel wat.
Gast Geplaatst: 27 september 2006 Geplaatst: 27 september 2006 Tjonge tjonge wat een discussie (not) Maar de laatste satdag was gezellig en gelukkig was het toen allemaal koek en ei. Punt blijft dat de hdl redelijk dicht zit en dat we wat in de mhw kunnen klootviolen. De spaanjaarden hebben een stukje open, de italiaanen hebben een stukje open. wij doen ons stuk maar nucleus bijft een probleem. Ondanks allerlei tooltjes van Pgete enz... Das mijn visie Nu sluiten maar. Cobus je vertalingen waren ok.... Rebel
VREESWIJK Geplaatst: 27 september 2006 Geplaatst: 27 september 2006 Gewoon volhouden!!! De ed-v2 is uitgekomen op 17-08-2003 In 2003 waren er maar vier in nederland die wisten hoe je de fw kon aanpassen. Ik heb jou nooit bij mij aan tafel gezien. Er is op geen een site een vertaling van jou te vinden voor de sattracker 2.1 Dit is nou zoiets waar ik me aan stoor. Je verteld een leugen en blijft nog vol houden ook. Jou manier van doen kwam tijdens de satdag goed in zicht, Vandaar dat wij ook besloten hebben jou niet in de groep op te nemen. Niet vanwegen gebrek aan kennis maar gewoon het haantjes gedrag. Ik zal het hier bij laten, je weet nu waarom je genegeerd word na de satdag. Doe er iets mee. suc6 Eerste Strong 8000 en 8100 van NL & BE met : Motor sm3uni 28-12-03, : Spdif (AC3) 30-10-04, : 3x8 mb Flash 07-02-05
zeboe Geplaatst: 30 september 2006 Geplaatst: 30 september 2006 Hmmm we gaan toch geen ruzie maken ?? Ik heb net als velen(denk ik ) veel plezier gehad van de vertalingen van cobus en van vreeswijk en van interpol jongens laten we het leuk houden we hebben allemaal dezelfde hobby en zonder jullie zou het lang zo leuk niet zijn geweest Wij hebben jullie nodig Ik zal de eerste maar wezen Cobus bedankt voor al die mooie kijkjaren VUL GERUST AAN 2 X strong 8000 3 flash strong8100 sm3d12 motor 80 cm schotel
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen