Gast Geplaatst: 26 september 2006 Geplaatst: 26 september 2006 Hallo, Als ik via de electronische programmagids een programma selecteer om op te nemen (bijvoorbeeld Koefnoen op zaterdag om 21:30 op N1) en ik stel via de gele toets in dat ie dat elke week moet opnemen, dan gaat het toch mis. Hij neemt verderop in de week spontaan programma's op als zijnde Koefnoen. Niet een toevallige herhaling ofzo (dat zou nog logisch zijn) maar gewoon totaal iets anders. Ik heb dit al meerdere keren gehad met andere programma's die ik wekelijks heb geprogrammeerd. Op een geheel onlogisch moment denkt dat ding dat het programma wat ik heb geprogrammeerd op dat moment wordt uitgezonden, wat dus helemaal niet het geval is. Dit werkt dus niet echt lekker. Kent iemand dit probleem en beter, heeft iemand een oplossing? Ik ben straks 2 week weg en heb geen zin dat mijn HD vol raakt met dingen die ik niet wil opnemen... Groet, Ronald
Gast Geplaatst: 26 september 2006 Geplaatst: 26 september 2006 Heb je toevalligerwijs de tijdsynchronisatie op "aan" staan? Zo ja, dan is dit het probleem. Heb ik ook gehad en dus uit gezet. Groeten, Joop
Gast Geplaatst: 28 september 2006 Geplaatst: 28 september 2006 Je bedoelt die instelling dat de tijd van de decoder automatisch wordt aangestuurd vanuit de sattelliet. Ja dat heb ik aan staan. Dus als ik dat uit zet, dan is het goed ??? Groet Ronald
Gast Geplaatst: 29 september 2006 Geplaatst: 29 september 2006 Daar zit dus een bug in ja, die verziekt je planner soms. En uitzetten is een goede optie, spanningsuitval komt weinig voor. Groeten, Joop
Gast Geplaatst: 9 oktober 2006 Geplaatst: 9 oktober 2006 Laat je nog even weten of hiermee het probleem over is?
Kralingen Geplaatst: 10 oktober 2006 Geplaatst: 10 oktober 2006 Ik heb dit zelfde probleem. Het is nu wel minder geworden, maar af en toe gaat hij toch weer willekeurig opnemen. De programma's die het goed doen blijven het goed doen, maar de nieuwe schedules doen het soms niet goed. Inverto IDL 7000 PVR/ CTVDIGRCU usb-stick (digitenne FTA), Multytenne twin schotel, Azbox Premium + HD, TopField digitenne KPN
Gast Geplaatst: 10 november 2006 Geplaatst: 10 november 2006 Regelmatig klopt de EPG informatie van mijn Inverto 7000 niet. Vanavond ( Vrijdag 10 november )staan er bijvoorbeeld bij de Nederlandse zenders een aantal programma's niet aangekondigd, of op verkeerde tijden. Deze EPG informatie wordt ongeveer een uur voor de uitzendingen 'gecorrigeerd'. Ligt dit aan de uitzending van EPG-signalen, of is dit een fout in mijn ontvanger ? Resetten met de knop op de achterkant ( 1 minuut uitgezet ) maakte niets uit. Na deze reset gaf hij opnieuw/nog dezelfde foutieve EPG informatie. EPG continue ophalen staat aan.
Kralingen Geplaatst: 11 november 2006 Geplaatst: 11 november 2006 Is de tijdsbug nu opgelost in de nieuwe versie?? Inverto IDL 7000 PVR/ CTVDIGRCU usb-stick (digitenne FTA), Multytenne twin schotel, Azbox Premium + HD, TopField digitenne KPN
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen