Gast Geplaatst: 26 september 2006 Geplaatst: 26 september 2006 Hoi ik wil graag mijn philips 7072 gebruiken voor meerdere satelieten maar wat heb ik allemaal nodig een motor om mijn schotel telaten draaien en wat heb ik nog meer nodig dan alleen dat groetjes armando
Gast Geplaatst: 26 september 2006 Geplaatst: 26 september 2006 Dat gaat enkel met alternatieve software en zover ik weet is dat het enige wat je nodig hebt.
Gast Geplaatst: 26 september 2006 Geplaatst: 26 september 2006 Citaat: ...en wat heb ik nog meer nodig dan alleen dat.. * 2x een F-connector erbij. * stukje satellietkabel (bv H125) tussen LNB en motor. (indien mogelijk, de kabel die je nu hebt liggen, inkorten) * eventueel een satfinder van een paar euro's, maar je kan hiervoor ook het "antenne configuratie" menu van de Rayhtec firmware gebruiken. * een goede handleiding... natuurlijk die bij de motor zit (M*teck), maar de volgende link kan hierbij ook erg handig zijn...http://www.sat4all.com/ubbthreads/showfl...;fpart=1#675763 succes, marcel4
Johan45 Geplaatst: 26 september 2006 Geplaatst: 26 september 2006 Citaat: ... en wat heb ik nog meer nodig dan alleen dat Niet onbelangrijk is vrij zicht voor je schotel op de verschillende satellieten. Algemeen zicht op de satellieten. Vult u rustig aan !!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen