Gast Geplaatst: 16 november 2000 Geplaatst: 16 november 2000 ik heb een aston 1.03 met picard 1.1 voor de november updates had ik geen probleem maar nu heb ik de satturk files in mijn kaart geprogrameerd was ook geen punt, maar ik krijg beld voor heel event, en krijg een bericht van chek your card of u heeft geen toesteming om deze kanaal te bekijken, als ik mijn ontvanger reset dan doet hij weeg voor heel event en dan weer fout melding<BR>wij kan mij helpen ?<P>------------------<BR>
gert 2000 Geplaatst: 16 november 2000 Geplaatst: 16 november 2000 probeer de files van nowtv uit de downloads<BR>eens werken perfect in een aston1.3<BR>gr gert<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 17 november 2000 Geplaatst: 17 november 2000 ik heb de saturk, nowtv en zacazico files geprobeerd maar ik heb het zelfde probleem
Gast Geplaatst: 17 november 2000 Geplaatst: 17 november 2000 met alle zenders <P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 17 november 2000 Geplaatst: 17 november 2000 HI,<P>Ik heb dezelfde combinatie en dat werkt goed auto update enal. Gebruik de katama file. die werkt goed bij mij!!!<P>Groeten<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 17 november 2000 Geplaatst: 17 november 2000 kijk eens naar de instellingen van de fuses <BR>als je de files op de kaart zet .. probeer eens alles uit en alleen xt aangevinkt ..<BR>welkicht de oplossing .<P>gr dj<P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...
Gast Geplaatst: 17 november 2000 Geplaatst: 17 november 2000 met xt gebrobeerd geen betere resultaat<P>------------------<BR>
Gast Geplaatst: 17 november 2000 Geplaatst: 17 november 2000 de files die je op je kaartje hebt gezet zouden geen problemen hoeven geven .. Maar heb je dit verschijnsel op alle zenders??<BR>of alleen op de france en spaanse ??<P>gr dj<P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...
Aanbevolen berichten