Ga naar inhoud

help mij aston 1.03 + picard 1.1

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik heb een aston 1.03 met picard 1.1 voor de november updates had ik geen probleem maar nu heb ik de satturk files in mijn kaart geprogrameerd was ook geen punt, maar ik krijg beld voor heel event, en krijg een bericht van chek your card of u heeft geen toesteming om deze kanaal te bekijken, als ik mijn ontvanger reset dan doet hij weeg voor heel event en dan weer fout melding<BR>wij kan mij helpen ?<P>------------------<BR>

Geplaatst:

ik heb de saturk, nowtv en zacazico files geprobeerd maar ik heb het zelfde probleem

Geplaatst:

HI,<P>Ik heb dezelfde combinatie en dat werkt goed auto update enal. Gebruik de katama file. die werkt goed bij mij!!!<P>Groeten<P>------------------<BR>

Geplaatst:

kijk eens naar de instellingen van de fuses <BR>als je de files op de kaart zet .. probeer eens alles uit en alleen xt aangevinkt ..<BR>welkicht de oplossing .<P>gr dj<P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...

Geplaatst:

met xt gebrobeerd geen betere resultaat<P>------------------<BR>

Geplaatst:

de files die je op je kaartje hebt gezet zouden geen problemen hoeven geven .. Maar heb je dit verschijnsel op alle zenders??<BR>of alleen op de france en spaanse ??<P>gr dj<P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.