move-on Geplaatst: 28 september 2006 Geplaatst: 28 september 2006 Mijn ouder hebben de 13 jaar oude Blaupunkt kapot. Nu ben ik opzoek naar een andere TV. Liefst weer een met beeldbuis en een dvb-t ontvanger (voor de ontvangst van Ned 1,2,3 vanaf december, de rest gaat via de satelliet). Kan iemand mij wat types noemen met deze mogelijkheden? Of heeft iemand hier ervaring mee? Dank u. grt. Harold
Gast Geplaatst: 2 oktober 2006 Geplaatst: 2 oktober 2006 Ik ken geen CRT's met ingebouwde DVB-T ontvangers. Bestaan die wel? Ik weet wel dat Philips en Sony LCD TVs verkopen met ingebouwde DVB-T tuners. Let wel op; het signaal van DVB-T is minder mooi op een LCD TV i.v.m. de hoge signaal compressie van KPN. Met een Topfield PVR tuner is het nog aardig goed, die tuner is kwaliteit goed.
EuroMarco Geplaatst: 12 oktober 2006 Geplaatst: 12 oktober 2006 Het Duitse merk Metz heeft CRT-TV's met ingebouwde DVB-T module en ook CRT-TV's waar een uitbreidingsprint ingezet kan worden voor DVB-T, zelfs met CI. Bijvoorbeeld de Metz Linea 70 (4:3) - kijk maar even op de site. Ze zijn overigens niet erg goedkoop...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen