Gast Geplaatst: 28 september 2006 Geplaatst: 28 september 2006 Hoi allemaal, Ik ben voor een fabrikant een document aan het schrijven voor het correct laten schakelen van 16:9 signalen via DVB-T en DVB-S. Dit is wat ik tot nu toe heb: a - When using the 16:9 TV setting: Don't force the TV to go into 16:9 mode by receiver. The Wide Screen Puls as provided by the broadcaster should make the TV switch to 16:9. b - When using the 4:3 TV setting: Just let the receiver ignore the Wide Screen Puls even when using a 16:9 TV. (A 16:9 TV should correct all type of signals by itself) c - Force all signals to 16:9 Maar... Wat kan je dan doen met de letterbox en pan&scan funtie. Worden die door de meeste CONSUMENTEN überhaupt gebruikt? Ben benieuwd naar jullie meningen. Groet, Herman
WPW Geplaatst: 28 september 2006 Geplaatst: 28 september 2006 Ik zou graag iets zien als: Unless the broadcast mode is less then screenfilling use best setting to fill screen Dan is het hele gezoom eindelijk automatisch. En als dat niet kan een leermode welke zoomstand te nemen bij welk TV formaat. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
jeevanhoof Geplaatst: 2 oktober 2006 Geplaatst: 2 oktober 2006 of zoals bij de betere tv's... 4:3 wordt als 4:3 weergegeven 16:9 wordt als 16:9 weergegeven bij letterbox wordt het beeld beeldvullend weergegeven. Zo heb nooit van die kleine dikke mannetjes op je tv met van die klein benen. mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen