Gast Geplaatst: 28 september 2006 Geplaatst: 28 september 2006 Ik heb een Echostar 5020 met 80GB harde schijf. De firmware die op de tuner zit is versie 1.1.0 3maanden geleden nieuw eropgezet. De cam is een Matrixcam reloaded. Ik heb het volgende probleem: De tuner pakt geen zenders meer. Alleen zwart en er staat gecodeerd signaal Echter als ik de cam refresh krijg ik wel weer beeld. Heeft iemand anders ook dit probleem? Ik heb het volgende al ondernomen: Bij Canal Digitaal online de kaart updaten. De updates zijn tot oktober 2006 dus dat is het probleem niet. 3 minuten tuner uit en weer aan. Nog steeds hetzelfde probleem. Wie oh wie kan mij helpen?
Gorefest Geplaatst: 28 september 2006 Geplaatst: 28 september 2006 Ik denk dat er iets met je CAM is. Hij geeft wel beeld na een reset maar stopt er dan weer mee. Gigablue Quad Plus 2x DVB-S2 2x DVB-C
Gast Geplaatst: 28 september 2006 Geplaatst: 28 september 2006 Thx voor je antwoord. Ik denk ook dat de cam is overleden. By the way weet iemand of een originele Canal Digitaal Mediaguard stabiel werkt met een PVR 5020? Ik denk erover om een aan te schaffen.
DeBeek Geplaatst: 28 september 2006 Geplaatst: 28 september 2006 Citaat: By the way weet iemand of een originele Canal Digitaal Mediaguard stabiel werkt met een PVR 5020? Ik denk erover om een aan te schaffen. Geef een paar Euries meer uit en neem een Aston dual, Dual decoding, 2 zenders op dezelfde transponder 1 op volledig beeld, de andere op PIP beeld. of een T-rex met Predator er op, alles werkt en vaak nog wat extra's. Deze werken perfect in de 5020. Een orginele CD cam in de PVR 5020, Liever niet, Maar dat is mijn mening.
cornea Geplaatst: 29 september 2006 Geplaatst: 29 september 2006 Citaat: Thx voor je antwoord. Ik denk ook dat de cam is overleden. By the way weet iemand of een originele Canal Digitaal Mediaguard stabiel werkt met een PVR 5020? Ik denk erover om een aan te schaffen. Ben zelf geen fan van de mediaguard maar in de arion draait hij toch bijna probleemloos,veel beter als bijv. in een topfield. Rebox 9000 ,triax 88cm 4 x quad LNB.
Gorefest Geplaatst: 29 september 2006 Geplaatst: 29 september 2006 Ben ook niet zo'n fan van die mediaguard cam. Hoor je veel problemen over. Beter een dual cam. Gigablue Quad Plus 2x DVB-S2 2x DVB-C
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen