boarder Geplaatst: 28 september 2006 Geplaatst: 28 september 2006 Wie kan me vertellen waar ik een foliekabel kan vinden van een stereoketen van het merk AKAI type AC210. Reeds verscheidene malen besteld bij de gekende leveranciers maar telkens de foute lengte. Lengte moet 16cm zijn en 16polen. Leveranciers via PM . Zie foto (de langste....) Boarder
Frans B Geplaatst: 28 september 2006 Geplaatst: 28 september 2006 volgens mij wordt dezelfde ook in aiwa gebuikt. de laser is toch de kss210a? maar bij een beetje gesorteerde elektronica zaak moet je hem wel kunnen vinden. System Administrator (niet van deze site)
JBnl Geplaatst: 28 september 2006 Geplaatst: 28 september 2006 Is de laserunit soms een KSS213c ? groeten,JBnl
boarder Geplaatst: 28 september 2006 Auteur Geplaatst: 28 september 2006 ja, maar het probleem is dat deze een grotere lengte heeft dan de standaard 5cm. boarder
JBnl Geplaatst: 28 september 2006 Geplaatst: 28 september 2006 ik zal eens kijken voor je volgens heb ik wel zoiets groeten,JBnl
boarder Geplaatst: 28 september 2006 Auteur Geplaatst: 28 september 2006 ik zou je zeer dankbaar zijn. boarder
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen