Gast Geplaatst: 30 september 2006 Geplaatst: 30 september 2006 hallo daar, heb gisteren de blueline infobalk tap geladen in mijn 5000pvr! ziet er geweldig uit, heb alleen een klein probleempje!! hij onthoud mijn persoonlijke settings niet!! dat wil zeggen ik heb b.v de kleur,skin,letterkleur en de extra infobalk aangepast en vervolgens heb ik op opslaan gedrukt de ok toets dus! tot zover gaat dat allemaal prima! maar als ik hem vervolgens uit zet en dan weer opstart geeft die niet de settings die ik had ingesteld???? graag hulp???? groetjes elcke.
oldebroek Geplaatst: 30 september 2006 Geplaatst: 30 september 2006 Heb je ook een bestand wat Blueline_InfoBox.ini heet in je Auto Start map? Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn.
Happy2000 Geplaatst: 30 september 2006 Geplaatst: 30 september 2006 De blueline in de Auto Start map zetten moet dit oplossen, als de blueline niet in de Auto Start map staat onthoud hij inderdaad de settings niet (bugje, zal ik binnen kort nog even oplossen). VU+ Ultimo 4K - DVB-C FBC - DVB-S FBC Tuners - VTI Image. Dreambox 8000HD PVR - 2x DVB-C 2x DVB-S Tuners - OpenATV, Image.Multi Focus Dish E85, 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 9E
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen