Frequentator Geplaatst: 1 oktober 2006 Geplaatst: 1 oktober 2006 Hallo, Wie heeft de procedure om een 5400 te resetten? Dank Dreambox 8000HD PVR + TVV met schotel 80cm via diseqc
paardengek Geplaatst: 1 oktober 2006 Geplaatst: 1 oktober 2006 Dat gaat als volgt: Je schakelt achterop de humax de hoofdschakelaar uit. En na ca 1 minuut weer aan. Maar ik vermoed, dat je wat anders bedoelt. Maar wat ? Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Frequentator Geplaatst: 1 oktober 2006 Auteur Geplaatst: 1 oktober 2006 Ik wil de reset firmware laden maar ik wil weten welke procedure moet volgen om mijn humax niet defect te flashen. Dreambox 8000HD PVR + TVV met schotel 80cm via diseqc
Gast Geplaatst: 1 oktober 2006 Geplaatst: 1 oktober 2006 Op de site van josje wordt je alles uitgelegt en is ook een tooltje te downloaden om je humax voledig leeg te gooien alvorens een nieuwe firmware te laden , ik neem aan dat dat je vraag was?
Frequentator Geplaatst: 1 oktober 2006 Auteur Geplaatst: 1 oktober 2006 Ik vind alleen niet de procedure wat ik moet doen als ik die reset firmware heb geladen. Bij het opstarten krijg ik alleen een blauw scherm en op het display verschijnt er iets van NA. Bij de downloads van josje vind ik enkel hoe je de TOH moet laden maar als ik na die reset de laatste TOH firmware laad krijg ik nog steeds die NA melding op de display. Dreambox 8000HD PVR + TVV met schotel 80cm via diseqc
guykers Geplaatst: 1 oktober 2006 Geplaatst: 1 oktober 2006 klik bij josje op downloads kijk bij overige josje01 bestanden download josje01 stappenplan voor het plaatsen van de cleaner en FW geldt dezelfde procedure ps http://www.kamaradski.nl/josje nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
Gast Geplaatst: 2 oktober 2006 Geplaatst: 2 oktober 2006 Citaat: Ik vind alleen niet de procedure wat ik moet doen als ik die reset firmware heb geladen. Bij het opstarten krijg ik alleen een blauw scherm en op het display verschijnt er iets van NA. Bij de downloads van josje vind ik enkel hoe je de TOH moet laden maar als ik na die reset de laatste TOH firmware laad krijg ik nog steeds die NA melding op de display. Je moet er ook nog een settinglijst (bijv.pet123) opzetten,waarschijnlijk dat die het dan wel doet.
Gast Geplaatst: 4 oktober 2006 Geplaatst: 4 oktober 2006 Zo doe ik het 1 Reset firmware 2 Nieuwe TOH firmware 3 Settings 4 Key.bin
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen