MBa Geplaatst: 1 oktober 2006 Geplaatst: 1 oktober 2006 Gisteravond heb ik mijn PC geformateerd en windows XP er weer opnieuw opgezet, ik heb alleen niet de versie gebruikt die bij mijn pc zit om de dood simpele reden dat ik geen zin heb ik al dat extra spul (gewoon een kale XP wil ik). Bij de installatie werd er gevraagd om de licence key, ik voer dus de code in die onder op m'n PC staat, maar dat gaat dus niet lukken. dan maar een illegale. Door die illegale heb ik nu het probleem dat ik bijna geen enkele update kan doen, nu wil ik dus weer de toshiba versie er op zetten. moet geen probleem zijn waar het niet dan ik bij die installatie ineens een scherm krijg dat ik al mijn data kwijt ben, hier staat niet bij of dit om C:/ of D:/ gaat, ook heb ik hier nog geen pertitie gekozen. iemand eng idee of D:/ (waar al mijn data staat) gespaard blijft als ik toch verga met die installatie van XP? Alvast bedankt Groetjes, Michel Windows: A 32 bit extension for a 16 bit patch to an 8 bit operating system, originally coded for a 4 bit microprocessor, written by a 2 bit company, that can't stand 1 bit of competition.
Ome Merde Geplaatst: 1 oktober 2006 Geplaatst: 1 oktober 2006 een recovery zorgt ervoor dat alle data in de meeste gevallen verloren gaat. soms kan je nog wel kiezen maar 9 v/d 10x niet. eerst back-uppen dan recoveren. merDe deze ruimte is te huur
MBa Geplaatst: 2 oktober 2006 Auteur Geplaatst: 2 oktober 2006 @Merde Da's een duidelijk antwoord, dan ga ik dus m'n data eens uitdunnen en backuppen @Cees-Jan Die site heb ik al op gekeken maar daar wordt ik niet echt wijzer van, temelijk onoverzichtelijk. beide bedankt voor de reactie, toch laat ik iig de data ook nog op D:/ staan zodat ik voor de volgende keer weet of het wel of niet weg is. Als ik meer weet zal ik het even melden. Groetjes, Michel Windows: A 32 bit extension for a 16 bit patch to an 8 bit operating system, originally coded for a 4 bit microprocessor, written by a 2 bit company, that can't stand 1 bit of competition.
Rayman Geplaatst: 3 oktober 2006 Geplaatst: 3 oktober 2006 Bij Toshiba laptops, kun je met de recovery cd/dvd kiezen voor advanced o.i.d. Wanneer je voor deze optie kiest, kun je ervoor kiezen om alleen je c schijf te herstellen, je d schijf blijft dan in de originele staat.
MBa Geplaatst: 5 oktober 2006 Auteur Geplaatst: 5 oktober 2006 @ Rayman, het klinkt wel verleidelijk maar toch back-up ik ook alles op D:/ dan kan ik het deze keer testen of het goed gaat voor de volgende keer. Het is bij mij namelijk een unicum dat ik het een jaar vol houd met een install van Windows. Groetjes, Michel Windows: A 32 bit extension for a 16 bit patch to an 8 bit operating system, originally coded for a 4 bit microprocessor, written by a 2 bit company, that can't stand 1 bit of competition.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen