Gast Geplaatst: 3 oktober 2006 Geplaatst: 3 oktober 2006 Ik heb mijn oude topfield 4000 omgeruild voor de nieuwe plus. Mooie machine alleen een paar problemen. Ik heb er een aston 2.14 module in. Ik kan geen 1 2 of drie opnemen en dan rtl 4 kijken dan is de opname verloren. Wie weet raad, ik heb er al de nederlandse versie in. bvb dank
MegaTronics Geplaatst: 4 oktober 2006 Geplaatst: 4 oktober 2006 Dual encryption aangezet op die Aston? zo ja, zet die eens uit. en gebruik je verschillende tuners voor het opnemen en bekijken (weet niet of die 4000PVR+ automatisch de vrije tuner selecteerd. TF5510PVR 160 GB met Astoncrypt 1.07 (2.23) en TF5000CI met Matrix Reborn ZCAS (1.1)
Gast Geplaatst: 5 oktober 2006 Geplaatst: 5 oktober 2006 bedankt voor je reactie maar het werkt niet. Ik zet mijn vraagtekens of deze decoder wel geschikt is voor de nederlandse markt. Lijkt me een miskoop.
WPW Geplaatst: 5 oktober 2006 Geplaatst: 5 oktober 2006 Je hebt toch wel 2 aparte coax kabels erop zitte? en de zender lijst eender voor tuner1 en tuner2? gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Gast Geplaatst: 5 oktober 2006 Geplaatst: 5 oktober 2006 klopt ik heb gewoon de oude topfield weggehaald en deze terug geplaatst. Het is nu zo dat als ik iets opneem en iets kijk wat ik net heb opgenomen, hij nu dit weer opneemt tussen de opname door??????
WPW Geplaatst: 5 oktober 2006 Geplaatst: 5 oktober 2006 Citaat: klopt ik heb gewoon de oude topfield weggehaald en deze terug geplaatst. Het is nu zo dat als ik iets opneem en iets kijk wat ik net heb opgenomen, hij nu dit weer opneemt tussen de opname door?????? Dat is niet de bedoeling van een PVR twintuner, terug naar de dealer ermee en hem jou laten zien dat dit werkt, want of je doet iets fout of de TF is gewoon niet goed. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Martijntje Geplaatst: 6 oktober 2006 Geplaatst: 6 oktober 2006 Je moet de laatste Nederlandse software er even in zetten. Deze staat op de site van de importeur. Weet uit ervaring, werkt TOP !
Sigma Geplaatst: 6 oktober 2006 Geplaatst: 6 oktober 2006 die site is al een tijdje offline en wat voor verschil zit daar in dan vergeleken met de firmware uit korea ??? Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
MegaTronics Geplaatst: 6 oktober 2006 Geplaatst: 6 oktober 2006 Op de website van de nieuwe importeur staat deze: Topfield TF4010PVR Plus software 9 augustus 2006. TF5510PVR 160 GB met Astoncrypt 1.07 (2.23) en TF5000CI met Matrix Reborn ZCAS (1.1)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen