JVS1 Geplaatst: 4 oktober 2006 Geplaatst: 4 oktober 2006 Hallo Sinds afgelopen zondag zie ik voor de CD EPG alleen now en next, nu is dat zondag meestal zo maar ook gisteravond kon ik niet meer zien. Bij bijv. de ZDF zie ik wel de volledige EPG Is dit een fout van CanalDigitaal of een foutje in m'n Arion. Alvast bedankt voor antwoord. M.vr.gr. JVS Topfield 5510 PVR 160 GB Visiosat 60 cm Smart Titanium Quad LNB
Pinda Geplaatst: 4 oktober 2006 Geplaatst: 4 oktober 2006 Op dit moment doet de epg het gewoon, hoe het gisterenavond was weet ik niet.
Klaasius Geplaatst: 4 oktober 2006 Geplaatst: 4 oktober 2006 in de nieuwste software 2069 voor CD!!! is deze bug opgelost. ook EPG op zondag. Arion PVR9300-CD Mediaguard cam Canal digital kaart Samsung 250GB HDD
Gast Geplaatst: 4 oktober 2006 Geplaatst: 4 oktober 2006 EPG is nooit een bug geweest(bij mijn weten). Zolang ik mijn Arion heb(bijna een jaar) altijd epg gehad. Behalve zondags en dat is sinds een paar weken ook opgelost. Dit was niet een probleem van Arion maar van canalplus, die verzorgt hier het epg gebeuren. Dan werd in een vorig stukje aan gehaald dat in DUITSLAND dezelfde problemen waren alswaar schrijvers hier mee zitten. Dit werd gedaan door schrijvers die in het bezit zijn van een CD versie. Nu in DUITSLAND kennen ze de CD versie niet eens hoe kunnen deze mensen daar dan over oordelen. De software van de CD versie wordt hier in NEDERLAND ontwikkelt en er zitten redelijke verschillen in tenopzichte van de gewone arion.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen