D.Quijote Geplaatst: 16 december 2006 Auteur Geplaatst: 16 december 2006 @ Lock, ik heb even gekeken maar deze printer is niet meer leverbaar. Wat me bij de iP 4300 wel aansprak dat voor iedere kleur een aparte inktpatroon is. Dus lijkt het me goedkoper in gebruik. gr.D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Softmatic Geplaatst: 19 december 2006 Geplaatst: 19 december 2006 Wat me opvalt is dat iedereen het hier over inkjet printers heeft. Waarom niet een laserprinter aanschaffen? Ik heb onlangs een Brother MFC-7420 all-in-one laserprinter gekocht. (fax,scanner, printer,kopieerapparaat) Was 215 euro. inclusief drum en toner. Wel zwartwit, maar verder alle voordelen van een laserprinter. En goede drivers voor linux beschikbaar. Zowel voor de scanner als de printer. Dus heb je geen kleur nodig... dan wellicht een zwart/wit laserprinter??? Of een kleuren laserprinter? Mijn andere printer is een Dell 3100 CN. Leuke printer die als een van de weinige kleurenprinters geleverd wordt met volle toners. Dus bij normaal gebruik (à la inktjet printer) zeker de eerste 2 jaar geen toners kopen. Ik heb er al VEEEEEEL mee geprint en kleurentoners zijn nog steeds niet op na ruim een jaar. Verder heeft ie netwerkaansluiting en ook linux drivers. Als ik zie wat veel mensen aan inktjetcartridges kwijt zijn.. zonde van het geld.
Donkey Geplaatst: 19 december 2006 Geplaatst: 19 december 2006 Brandt het lampje op die 3820 nog? Zoniet, dan is de ingebouwde voeding stuk. Brandt het wel nog en maakt hij een raar geluid, dan is er een versnelling in het servicestation kapotgegaan omdat die is blijven hangen. Deze printers hebben de neiging om het servicestation erg te vervuilen. Daardoor blijft de wagen hangen met als gevolg dat de transmissie breekt. Als dat het geval is kan je beter een nieuwe kopen, ook al heb je dan net nieuwe inktpatronen gekocht. Groetjes.
pietpiet50 Geplaatst: 24 december 2006 Geplaatst: 24 december 2006 Citaat: Even nog terugkomend over de IP4300 van Canon, die is nu ook hier in spanje leverbaar. Hoe zit het nu met de papier invoer, bij de grote zaak waar ik die wilde kopen konden ze mijn vraag niet beantwoorden. Als je het apparaat ziet is de papierinvoer van boven, maar op de doos staat het dat het ook van voren kan. Maar als ik de printer bekijk denk ik dat dit niet kan. Er is hier vast wel iemand met zo'n printer die me dit kan vertellen. gr.D.Quijote Heb hem net aangeschaft, de papierbak beneden, is uit elkaar te schuiven waardoor er A4 papier in kan. Heb alleen problemen met uitlijnen (foutmeldingen), print totaal niets, maar goed dat is offtopic. Suc6 VU+ DUO 4K 4x DVB-S / Octagon SF8008 4K / Wavefrontier T90
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen