puk5600 Geplaatst: 4 oktober 2006 Geplaatst: 4 oktober 2006 is dit mogelijk. ik neem aan dat ik dan een usb kabel nodig heb van B to B. printer is een hp psc 1310
puk5600 Geplaatst: 4 oktober 2006 Auteur Geplaatst: 4 oktober 2006 het is een speedtouch 716 wl die heeft zon vierkante aansluiting en de printer ook dus dan moet de kabel van BtoB worden maar werkt het dan ook.
puk5600 Geplaatst: 5 oktober 2006 Auteur Geplaatst: 5 oktober 2006 jamer dan moet ik zon wireless ding maar gaan halen waar ik hem op aan sluit. bedankt sjaak.
Gast Geplaatst: 5 oktober 2006 Geplaatst: 5 oktober 2006 Hoeft niet persé wireless te zijn. Je kunt ook gewoon via een utp kabel een usb print server aansluiten op je speedtouch. Deze kun je dan vanuit het gehele netwerk benaderen en zijn goedkoper. Bijvoorbeeld deze: http://tweakers.net/pricewatch/127110/Conceptronic-CPSERVU-Printserver-(1x-USB)-prijzen.html Sweex heeft ook wel van zulke apparaatjes, en die zijn vaak wel makkelijk te verkrijgen. Wireless is echter wel makkelijk als je geen kabel vanaf je meterkast wilt trekken
puk5600 Geplaatst: 5 oktober 2006 Auteur Geplaatst: 5 oktober 2006 nou het is een oud huis hier dus dan weet je het wel
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen