Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wegens een kapotte HD mijn nexus-s lange tijd in m'n oude pc gehad met windows 98.Alles werkt goed;zowel de originele software als multidec.Nu een nieuwe HD in mijn P4 pc gezet en daar XP prof.weer op gezet.Alle updates geinstalleerd ,ook sp2.

De originele software van hauppauge geinstalleerd met drivers versie 2.16.Het programma wintv start wel op ,alles werkt maar er is geen beeld en geluid.Als ik multidec wil opstarten,krijg ik de melding dat er iets fout zit met directx.Heb dit al eens eerder gehad.toen was er bij microsoft een update die dit verhielp.Dit werkt nu niet.Wie weet hier een oplossing voor?Wie draait met hetzelfde systeem??

Geplaatst:

Hoi,

Heb je bij 'alle updates' ook de laatste DirectX geinstalleerd?

Ik weet niet meer zo uit mijn hoofd welke versie standaard bij XP zit, maar een te oude versie geeft zeker problemen.

Laatste Nexus drivers zitten op 2.19 (via TechnoTrend site) zou je ook nog kunnen proberen.

Groet,

P@

Geplaatst:

Heb de drivers van tt geinstalleerd en het werkt.Vreemd dat de nieuwste drivers van de hauppauge site niet werken en technotrend wel.Nog bedankt voor de tip.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen