Gast Geplaatst: 22 oktober 2006 Geplaatst: 22 oktober 2006 Citaat: Ach als je een pc koopt heb je meestal ook de handleiding niet nodig. Vreemd want het menu is duidelijk genoeg en in het NEDERLANDS. En hoe je er mee moet klooien om hem vast te laten lopen, om dan weer lekker te schelden op ARION omdat het zo'n slecht ding is. Ja dit zullen heren klooier zelf moeten uitzoeken. Niet echt positief??????
Gast Geplaatst: 22 oktober 2006 Geplaatst: 22 oktober 2006 Citaat: Van de 9400 weet ik het niet, maar de Handleidingen van de 9300 en 9300-CD zijn wel in het Nederlands vertaald. Zie voor de laatste: http://www.$#@%!%#$#@#!.nl/view/387.pdf O, ik zie dat deze url automatisch gescrambled wordt. Het gaat om de site van een grote Nederlandse importeur B, dan onder support, dan onder Handleidingen. Gevonden, bedankt, denk dat het niet zo veel zal verschillen met de 9400. Rob
Gast Geplaatst: 24 oktober 2006 Geplaatst: 24 oktober 2006 Er zit idd alleen een sumiere eng handleiding bij, wat opvalt : hij begint uitzichzelf opgenomen programmas te kopieren, ik weet niet waarheen, het descrambelen duurt lang 4 uur opname 10 uur descramble, als je gelukt hebt krijg je 2 dagen mediahighway epg.Ik heb de nieuwste dualcam mmar kan niet tegelijkertijd ned 1 en rtl4 kijken en of ongecodeerd opnemen. mogelijkerwijs doe ik iets verkeerd of heb ik foutieve instellingen, maar door de beperkte info van de handleiding kom ik niet verder. groetjes DjKolk
bv65 Geplaatst: 24 oktober 2006 Geplaatst: 24 oktober 2006 Ik gebruik Nero 7 premium (Nero Vision) om de bestanden van de AF-9300 te bewerken. Dit gaat prima. Ik combineer als er 2 bestanden zijn deze tot 1 en converteer vervolgens naar mpeg-II formaat. Ik hoop dat je er iets aan hebt. vr. gr. Bernard Verheij
Gorefest Geplaatst: 24 oktober 2006 Geplaatst: 24 oktober 2006 Descramblen gaat altijd 1 op 1, je kunt dit zelfs handmatig doen op 16x! Bij de dual cam moet je DualDescramble aanzetten in het Cam menu. Maar NED1 en RTL4 zitten op verschillende transponders. Dit gaat dus nooit werken hiervoor heb je 2 cams en 2 kaarten voor nodig. De dualcam werkt alleen als 2 kanalen op dezelfde transponder zitten. Dat is nou eenmaal zo... Gigablue Quad Plus 2x DVB-S2 2x DVB-C
Gast Geplaatst: 24 oktober 2006 Geplaatst: 24 oktober 2006 Dank je voor je reaktie gorefest, weer iets wat ik nog niet wist, maar het voordeel van de dualcam is dus alleen maar dat je een andere zender op dezelfde transponder kunt bekijken als ik het goed begrijp, verder zitten er geen voordelen aan. voor degene die het wil weten de aston 1.05 module werkt helemaal niet. groetjes DjKolk
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen