Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Citaat:
Ik ben ook bezig met een webcam op het netwerk, mijn Asus WL500GP heeft 2 usb poorten om oa een webcam op aan tesluiten. Nu schijnt het dat je daar niet iedere usb webcam voor kunt gebruiken frown.gif Ik begrijp eigenlijk niet waarom dat niet zou kunnen, ik heb een Logitech Quickcam en een Labteck webcam er op aangesloten maar dat wil gewoon niet mad.gif Welke ik nu wel moet gebruiken weet ik ook niet, bij Asus zijn ze daar nogal wazig over ooo.gif

Waarom dat niet zou kunnen?
Er is gewoon geen webcam usb standaard interface of iets dergelijks.
Iedere webcam heeft zijn eigen drivers en dus aansturing, dus de drivers van enkel bekende webcams zijn waarschijnlijk in de router "ingebakken".

Als de router trouwens dezelfde webcams ondersteund als de 500g deluxe, dan zal je webcam waarschijnlijk een Philips chipset moeten hebben:
SAA8115HL, SAA811HL, OV511 OV511+ CCD chipset
Geplaatst:
Citaat:
ik heb btw. Ovislink (Louis smile.gif ) een mailtje gestuurd over die motion detection. wellicht kan er andere firmware in. dan heb ie (weliswaar 11Mbps) een goede camera.
op verzoek wil ik je wel eens toelaten tot het beeld (tijdelijk) smile.gif

merDe

MerDe, is bovenstaande nog mogelijk ?

Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.

Geplaatst:
Citaat:
jewel ... tis nu wel donker dus je ziet geen r##t smile.gif

merDe

En daarom heb ik dus niet voor een IP camera gekozen, glashelder hier in het donker wink.gif

VU+ Duo2 - PrismCube

Geplaatst:
Citaat:
jewel ... tis nu wel donker dus je ziet geen r##t smile.gif

merDe

Chips,

Zit er niet zo iets op als "night-Vision", zou wel prettig zijn als hij ook iets in het donker laat zien.

Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen