FoF Geplaatst: 8 oktober 2006 Delen Geplaatst: 8 oktober 2006 TV-Browser is een programmagids voor de pc. Ik vind dit een heel mooi en overzichtelijk programma. Je kunt er zelfs je Dbox2 en Dreambox mee aansturen als hier Enigma1 op draait. Helaas is er nog geen plug-in voor de Nederlands-talige zenders. Nu ben ik hier zelf al een paar avonden mee bezig geweest, maar snap er eigenlijk geen hol van en krijg het dus niet voor elkaar. Wie-oh-wie zou hier eens in willen duiken?? http://www.tvbrowser.org/ Cubecafe/Relook/IPBOX910, Visiosat Bisatellite HB/A1/A2/A3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 8 oktober 2006 Delen Geplaatst: 8 oktober 2006 Tja ik ken het proggie niet zo goed en vraag mij af of er überhaupt wel een plug-in is voor nederlandstalige zenders. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FoF Geplaatst: 8 oktober 2006 Auteur Delen Geplaatst: 8 oktober 2006 Die plug-in is er dus NOG niet. Mijn vraag is juist of iemand die zou kunnen en willen maken. Cubecafe/Relook/IPBOX910, Visiosat Bisatellite HB/A1/A2/A3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 8 oktober 2006 Delen Geplaatst: 8 oktober 2006 Heb blijkbaar je vraag niet goed gelezen,neem mij niet kwalijk. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FoF Geplaatst: 8 oktober 2006 Auteur Delen Geplaatst: 8 oktober 2006 ach ja, kan een keer gebeuren hè Cubecafe/Relook/IPBOX910, Visiosat Bisatellite HB/A1/A2/A3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 9 oktober 2006 Delen Geplaatst: 9 oktober 2006 Ik weet dat voor een tvkaart softwarepakketje (freeware) er een plugin is die XML haalt van tvgids.nl. Ik denk dat hetzelfde wel mogelijk is. Hier haalde ik de info vandaan... (moderator, mag deze link?) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen