gsm Geplaatst: 8 oktober 2006 Geplaatst: 8 oktober 2006 Wie kan mij even vertellen hoe ik deze Trojan Horse kan verwijderen ? Hij zit op mij H schijf in de volgende map : System Volume Information en ik kan hier niet in komen. Zijn er handmatige oplossingen om het te verwijderen of is er een save progje ?
-= [ Appien ] =- Geplaatst: 8 oktober 2006 Geplaatst: 8 oktober 2006 Eigenschappen "Deze computer" > tabblad "Systeemherstel" > "Systeemherstel op alle stations uitschakelen" aanvinken. PC herstarten in de veilige modus, en dan je virusscanner laten draaien (of installer www.hitmanpro.nl, deze scant met diverse programma's naar spyware en virussen)
WPW Geplaatst: 8 oktober 2006 Geplaatst: 8 oktober 2006 Voor meer info via google "Generic3 removal". gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
gsm Geplaatst: 10 oktober 2006 Auteur Geplaatst: 10 oktober 2006 Citaat: Eigenschappen "Deze computer" > tabblad "Systeemherstel" > "Systeemherstel op alle stations uitschakelen" aanvinken. Even nog een vraagje Als ik deze handeling uitvoer dan krijg ik de mededeling dat ik dan alle systeem herstel punten kwijt ben. Is er een methode om het anders te doen zodat ik die herstelpunten kan behouden ?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen