Gast Geplaatst: 9 oktober 2006 Geplaatst: 9 oktober 2006 hallo allemaal ik had deze vraag een tijd geleden al gesteld maar niemand wist een antwoord,tijden veranderen dus misschien weet nu wel het iemand. Ik heb zo'n 50 muziek dvd's op m'n pc'tje staan deze aangesloten op me tv,dus een muziek dvd'tje kijken op m'n tv helemaal top. Maar wat wil ik:als ik bv nr 4 van dvd X wil zien dan moet ik eerst de dvd opstarten en dan skippen naar nr 4 dan wil ik nr 8 van dvd y het zelfde verhaal. Is er geen proggie of player die net als bv winamp alle nummers inload en ik een voorkeur lijst kan maken dus bv 30 nummers van verschillende dvd's achter elkaar afspelen zonder de dvd's appart te loaden in m'n player. En om nu alle nummers te schrinken en appart op te slaan dat zie ik niet zitten qua tijd,dus ik hoop dat iemand weet welke player of proggie dit aan kan
Poetsdoekje Geplaatst: 10 oktober 2006 Geplaatst: 10 oktober 2006 Met Winamp kun je toch een playlist maken met de playlist editor, ik heb het even geprobeerd, van een DVD waarop ik heel veel muziek heb opstaan en het lukt ?! poetsie En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Gast Geplaatst: 12 oktober 2006 Geplaatst: 12 oktober 2006 bedoel jij niet mp3tjes op een dvd?? ik bedoel dus een muziek dvd dus met vob'd etc
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen