Dream1975 Geplaatst: 13 oktober 2006 Geplaatst: 13 oktober 2006 Ach CDS wil het helemaal niet blokkeren vanuit het buitenland. Officieel vanwege rechten mogen ze geen ondersteuning/abonementen leveren in het buitenland, maar ze zullen ook niets doen om deze mensen dwars te zitten als ze het via een omweg toch regelen (een abonnement is een abonnement). Trouwens dat van die IP ranges klopt, zo ken ik enkele sites die buitenlandse IP ranges toegang weigeren (is altijd wel weer op te komen via proxies e.d. maar voor de gemmidelde gebruiker is de site dan toch "onbereikbaar").
Inca Geplaatst: 13 oktober 2006 Geplaatst: 13 oktober 2006 [citaat In theorie is het wel mogelijk want een amerikaanse organisatie wijst de IP's toen (of de IP ranges) en ik dacht dat ieder land zijn eigen IP reeksen heeft. Ip ranges worden door RIPE ( een europese organisatie! ) toegewezen aan bedrijven zoals bv ISP's. Het gaat dus niet per definitie per land. Het komt er in de praktijk meestal wel op neer, maar dat is wat anders. On topic: ik heb zelf meermaals activatiepulsen aangevraagd vanuit het buitenland (vakantie, camper, schotel, kaartje een tijdje niet gebruikt enzo) en ik kan melden dat het zowel via internet als via een sms naar een 06 nummer (staat ergens op de site en ook in de folder die je bij het kaartje krijgt) werkt.
Penthe Geplaatst: 13 oktober 2006 Geplaatst: 13 oktober 2006 Ik weet bijna wel zeker dat de meeste CDS kijkers niet in nederland zitten maar er buiten want daar is alles enkel mogelijk via sat om de nl kanalen te bekijken, hier in spanje zitten er zo en zo al 50.000 met een schotel met CDS erop aan de costas(wat meer landinwaarts zit weet ik niet), neem daar portugal frankrijk en nog een zooi landen bij en wordt het cijfer heel erg hoog, zonder deze mensen kon CDS niet echt bestaan lijkt mij dus is het logisch dat ze daar niets tegen ondernemen want dat kost enorm veel geld namelijk.
Gast Geplaatst: 13 oktober 2006 Geplaatst: 13 oktober 2006 Citaat: zonder deze mensen kon CDS niet echt bestaan lijkt mij dus is het logisch dat ze daar niets tegen ondernemen want dat kost enorm veel geld namelijk. Helemaal gelijk. Trouwens, waarom zou je actie ondernemen tegen betalende klanten. Het wordt gewoon gedoogt, omdat inderdaad zoals je al aangaf bestaan zonder vermoedelijk heel moeilijk wordt.
eppie111 Geplaatst: 18 oktober 2006 Geplaatst: 18 oktober 2006 von Deutschland aus auch ! :-) was geen probleem. Philips 55/9036+ OLED - VU+ Solo 4K - Samsung 55 KS 9090 + XTrend ET7500 alles op Open PLI.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen