Ga naar inhoud

verschil actief en passief terrestrial

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Bij passief terrestrial wordt het terrestrial signaal, TV kabel of een UHF/VHF antenne installatie, passief doorgegeven en is het frequentie bereik groter om andere diensten, zoals telefoon en internet over kabel TV toe te staan, er kan dan via deze verbinding in twee richtingen gewerkt worden. Bij actief zit er voor dit signaal een versterker die in deze switch echter alleen maar verzwakt, het bereik is alleen voor FM radio en TV en er is alleen eenrichtingsverkeer mogelijk.

De actieve kan passief geschakeld worden.

Het gaat hier om een multiswitch waarbij je een quattro LNB nodig hebt.

Albert_H.

Nextwave Plus 2500SUC met Canaal Digitaal kaart en penta 1.09, PCTVsat, Skystar 2, Skystar 1 CI, Technotrend V 1.3, DEC3000, 80cm schotel met twin LNB draaibaar op een SM3D12.

Geplaatst:

thnx marco en albert,

Als ik het goed begrijp dan maakt het niet zo veel uit welke ik kies want ik heb geen plannen om telefoon, internet...door de kabel te sturen. Of is het ook mogelijk om om DAB signalen te gaan werken?

Albert, ik ga inderdaad met quatro LNB's werken.

Geplaatst:

DAB kan met beide types.

Albert_H.

Nextwave Plus 2500SUC met Canaal Digitaal kaart en penta 1.09, PCTVsat, Skystar 2, Skystar 1 CI, Technotrend V 1.3, DEC3000, 80cm schotel met twin LNB draaibaar op een SM3D12.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen