Gast Geplaatst: 11 oktober 2006 Geplaatst: 11 oktober 2006 Misschien is het toeval, misschien ook niet. Ik heb deze week een rotor geplaatst en nu is het me een paar keer opgevallen dat het beeld even haperde. Gisteravond tijdens CSI (RTL5) stond het beeld twee even stil en vanmorgen zag ik hetzelfde fenomeen op een Zwitserse zender op de Hotbird. Uiteraard heb ik het signaal bekeken en die stond in beide gevallen nagenoeg op 100%. Overigens zit ik nu ruim een uur naar een Oostenrijkse zender op de Astra te kijken en heb nog geen haperingen gezien.
Gast Geplaatst: 11 oktober 2006 Geplaatst: 11 oktober 2006 Valt tijdens het haperen het signal (gedeeltelijk) weg. Dit probleem had ik ook en was terug te leiden naar de F v erbindingen die niet goed waren.
Gast Geplaatst: 12 oktober 2006 Geplaatst: 12 oktober 2006 Ik heb het zelfde probleem maar heb geen nieuwe motor geplaatst. Maar ben overgestapt van een Humi 5400z naar een Dream7020. Wie weet raad?
Gast Geplaatst: 13 oktober 2006 Geplaatst: 13 oktober 2006 Heb je de boel wel met een sat-finder goed afgesteld ?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen