Gast Geplaatst: 11 oktober 2006 Geplaatst: 11 oktober 2006 We zitten op dit moment in ons huis in Frankrijk en gebruiken hier een Powerbook van apple. Hier vind ik alleen de backspace toets, maar geen delete toets. Weet iemand waar deze zit? JJK
Pionewbie Geplaatst: 11 oktober 2006 Geplaatst: 11 oktober 2006 Even in de gauwigheid gevonden met Google. Delete is fn-backspace. Apple heeft zoiets als Fn-Lock, bij mij Fn-F5. Dan staat delete, insert etc allemaal standaard ingesteld ipv de F-knoppen Ik mis inderdaad de page up/down/delete knoppen Fn-omhoog, Fn-omlaag, Fn-Backspace Oh, en home en end bij Fn-links respectievelijk Fn-rechts
Gast Geplaatst: 11 oktober 2006 Geplaatst: 11 oktober 2006 Bedankt het werkt. Ik ben del namelijk gewend op mijn XP.
alejandro Geplaatst: 11 oktober 2006 Geplaatst: 11 oktober 2006 Maak jij zoveel fouten dan met typen? Vastberaden, geen arrogantie!
Gast Geplaatst: 11 oktober 2006 Geplaatst: 11 oktober 2006 Citaat: Maak jij zoveel fouten dan met typen? Turlek nit. noit.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen