metropar Geplaatst: 11 oktober 2006 Geplaatst: 11 oktober 2006 heb hier een fortecstar fsmci 6000 met bootprobleem bootloader ci 6000 2.1 software:ci6000-apll 3.04 ca 3.02 pal img probleem is het volgende als ik de boot en software installeer boot de ontvanger probleemloos maar zodra ik hem kanalen in laat lezen begint het gedonder met kanalen erin boot de ontvanger soms wel 20 keer achter elkaar voor hij doorstart als hij eenmaal is doorgestart werk hij goed waneer ik dan weer een fabr.reset geef boot de ontvanger weer oke maar dan zitten er weer geen kanalen in heeft het probleem eigelijk alleen als er kanalen in zitten gr metropar VU+ DUO met Blackhole 1.7.8 +hbbtv .dreambox7000,500plus,nokia 9500, nokia9600 ,dbox2
targus Geplaatst: 14 april 2007 Geplaatst: 14 april 2007 Hallo Metropar Heb je al een oplossing voor dit probleem gevonden ik heb namelijk last van het zelfde probleem? groet
Gast Geplaatst: 6 september 2007 Geplaatst: 6 september 2007 Hallo, ik zit hier met bijna hetzelfde probleem. Bijna want bij mij is het fout gegaan nadat ik de ucas software wilde updaten. Volgens de beschrijving kon dat ong een half uur duren. Bij mij duurde dat wel 1 hele dag en toen de melding opnieuw opstarten. dit gedaan en vanaf die tijd start hij helemaal niet meer op, alleen maar zwart beeld. Bijna iedereen zegt dat dat geen probleem is gewoon opnieuw alle software installeren en klaar. Alleen ben ik de software (alle) kwijt en kan het nergens meer vinden ook niet op internet of dealers ed. Is er op dit forum misschien iemand die de software pakketten heeft liggen? Gr Faust007
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen