Ga naar inhoud

nokia 9500 s van Irdeto naar seca

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Helaas is dit (nog) niet mogelijk.<BR>een 9500 werkt met een ca cam, en de ombouw naar CI (common interface) is zeer zeker mogelijk, maar helaas nog niet public. verder schijn je er toch wel behoorlijk wat ervaring in electronica in het algemeen, en solderen in het bijzonder voor te moeten bezitten. ook heb je een geprogrammeerde pal, of gal voor nodig, en er zijn maar 2 mogelijkheden om hieraan te komen. uit een nokia 9600, of via de maker van de ombouw, maar zoals gezegd, dit is niet public. Helaas dus.<BR>peter / prutsie.<P>------------------<BR>

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Geplaatst:

@humaxbeginner<P>heb deze even uit het news gehaald ...<BR>en hier neergezet .<BR>vond er wat weinig news waarde inzitten :-)<P>gr djazzie<P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...

Geplaatst:

Wie kan mij vertellen of het mogelijk is om de Nokia 9500 S van Irdeto naar seca te veranderen.<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Kan me daar iets bij voorstellen , zeker omdat er een topic is die zo langzamerhand uit vier page's bestaat betreffende dit onderwerp ,dus even een paar weken terug zoeken.<P>------------------<BR>edited by Tech smile

Geplaatst:

Is dit nog wel nodig dan, om een paar weken terug te zoeken?Je hoort of ziet er toch niets meer van.En dan kunnen ze wel roepen ikheb het zelf zien werken maar deze discussie duurt toch al vrij lang en er is nog steeds geen nieuws onder de zon dat het er ook gauw zal komen toch?Word het zo langamerhand niet eens tijd voor het bekende GEEN WOORDEN MAAR DADEN?Nu kun je hierover blijven discuseren maar dat is al lang genoeg gedaan.<P>------------------<BR>Met Vr. Gr. PietBem<P>=What's in a Name? =

Geplaatst:

@Satwatcher,<BR>Ook hier schuilt natuurlijk een vorm van waarheid in.Maar laat deze mensen in het vervolg dan hun mond dicht houden.Zo voorkom je onnodige irritatie.Zo van ik heb het lekker wel en jullie niet.Wat mij betreft einde discussie.<P>------------------<BR>Met Vr. Gr. PietBem<P>=What's in a Name? =

Geplaatst:

Beste meedenkers,<BR>Alvast bedankt voor jullie reactie.<BR>Ik begreep dat sommige mensen zich ergeren aan het feit dat men dezelfde vragen gaat stellen, maar omdat ik pas met deze hobby er mee begonnen ben, is dit voor mij allemaal nieuw en moet een en ander uitvogelen.<BR>Groetjes van "humaxbeginner".<BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Ik begrijp je reaktie heel goed PietBem. Maar het is nu eenmaal zo dat in de sathobby redelijk veel dingen off topic non public blijven. Van dingen waar jij van zegt ik wou dat het kon zijn er al andere die weten dat het kan en die genieten er al van. Dat is niet leuk maar het heeft wel begrijpelijke redenen. Als je bijv naar seca AU files kijkt liggen er op elke hoek van de digitale snelweg filetjes van diverse "makers" die een simpele kopie zijn van het orgineel gemaakt door de echte maker van de file. Hierdoor zijn de AU files nu al gedeeltelijk en binnenkort waarschijnlijk helemaal onbruikbaar... en dat denk je toch zeker niet dat de mensen die echt goede AU files kunnen maken dit nu weer public maken om het eigen werk weer door anderen misbruikt te laten worden en dan een paar weken later weer een andere AU file te moeten maken. Door dit soort grappen van mensen die iets in vertrouwen krijgen en die dan willens en wetens toch lekken op het internet zijn bepaalde dingen nu voor een grotere groep mensen non public en zullen in de toekomst steeds meer dingen non public worden. <P>Die 9500 ombouw is er een van op dit moment. Ik denk dat de ontwerpers hiervan bang zijn dat commercielen heel veel geld gaan vragen voor ombouw en zij met lege handen aan de zijlijn zullen blijven staan....<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.