Ga naar inhoud


new york aircrash in gebouw


puk5600

Aanbevolen berichten


Vliegtuigje crasht in gebouw New York

 

Uitgegeven: 11 oktober 2006 21:00

Laatst gewijzigd: 11 oktober 2006 22:01

 

NEW YORK - Een 'klein vliegtuig' is woensdagavond in een torengebouw in New York gecrasht. Het gebouw is een appartementencomplex. Het Witte Huis gaat er vanuit dat de crash een ongeluk was.

 

Bij het incident is zeker een dode gevallen. Dat bevestigden de autoriteiten woensdagavond, meldde de Amerikaanse nieuwszender CNN. In enkele appartementen van het gebouw in Manhattan aan de East River brak een zware brand uit. Dikke zwarte en grijze rookpluimen komen uit de getroffen appartementen op hoger gelegen verdiepingen.

Het vliegtuigje vloog in het Belaire-complex, dat circa vijftig verdiepingen telt. Het toestel trof enkele etages iets boven het midden van het gebouw.

 

Uit voorzorg zijn gevechtsvliegtuigen de lucht in gestuurd om verschillende Amerikaanse steden te beveiligen, meldt CNN.

 

 

nu.nl

Zo nu eerst een Bavaria na zoveel werk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja, terrorisme.. Ik kan me voorstellen dat de hoge heren in Washington het hier enerzijds aan zouden willen koppelen (zodat the war on terrorism nog steeds nodig is) maar anderzijds ook weer niet (om onrust te voorkomen).

 

Mijn idee is, en sorry dat ik dat zo cynisch breng, dat terroristen als ze weer zoiets uithaalden wel gewoon weer een Boeing hadden gepakt en deze in het Empire State Building hadden geboord. Dus dat dit idd een ongeluk is.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...