Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hoi allen,

ik heb sinds kort naast een 1430 ook 2 1530's die ik van nieuwe firmware wil voorzien. heb dan ook een jtag aangeschaft.

loop nu tegen het volgende aan: wat is de lengte van de bobbejaans firmware voor de 1530 die je moet opgeven in pionero?

groet

kaaskop

Geplaatst:

Ten eerste je hebt geen Jtag nodig voor een 1530 om er FW in te zetten.

DBRS110/210/BCT15xx

-Firmware:

Lengte: +/- 1.5 Mb

Methode1: Jtag

Methode2: Parallel/serieel Beperking: Lengte van firmware moet precies 0x140002 = 1310722 bytes zijn

-Kanalenlijst

Adres: 7FE0 0000

Lengte: 320 - 512 kb

Methode: Jtag

-Eeprom

Methode: Serieel en Jtag

meer info vind je Hier

Groetjes

Geplaatst:

...dus voor parallel/serieel is de lengte van de software wel van belang en met Jtag, de lengte die je instelt....

DM 800 HD, Enigma2, OpenPli, 2*Pioneer DBR-S110 NL, 2 wokken 1*HtH.

Geplaatst:

Dit geeft geen antwoord op mijn vraag. Ben nog wel beniewd!

terzijde:

Er wordt in dit forum veelvuldig verwezen naar de sticky van Satori. Deze is best handig, maar gedateerd en niet compleet.... We zijn ondertussen aangeland in oktober 2006 (sticky is uit september 2003!). Er zijn nieuwe ontwikkelingen en nieuwe vragen die niet worden behandeld in deze sticky. Dus of deze sticky moet ge-update worden of er moet gestopt worden met het automatisch verwijzen naar deze sticky.

Groet

kaaskop

Geplaatst:

maar alles wat daar staat werkt nog gewoon. Ik weet ff niet warrom je iets nieuws wilt als het oude nog gewoon werkt. Ik heb 2 maanden terug voor het eerst men Pioneer gepatched en met de hulp van de Sticky uit 2003 en alles werkt lekker. Dus leg ff goed uit wat je wilt kaaskop misschien kunnen mensen je dan verder helpen.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen