robbedoeske Geplaatst: 12 oktober 2006 Geplaatst: 12 oktober 2006 Als ik een opname plan met de Geckow webinterface 1.01 dan word er helemaal niks opgenomen!Iemand die dit wel lukt??
Shotfac Geplaatst: 12 oktober 2006 Geplaatst: 12 oktober 2006 Ik gebruik Highland 2.11 Gecko webinterface (cool gemaakt trouwens) zit default in deze image. Bij mij werkt het schedule van recordings ook niet. Nu merk ik op dat ik in Highland image wel een record plan kan toevoegen echter geen eindtijd kan activeren. Verder krijg ik de melding dat het opnemen gaat beginnen binnen 1 minuut, schakelt netjes naar het kanaal toe. en dat was het, uiteindelijk probeer ik de schedule te stoppen met als resultaat geen melding welk kanaal te stoppen, en uiteindelijk geen opname. Iemand goede tips die wat meer ervaring heeft met het schedulen van opnames binnen DGS based images ? gr Shotfac Niet katten maar lekker satten------------------------------VU+ SOLO
robbedoeske Geplaatst: 14 oktober 2006 Auteur Geplaatst: 14 oktober 2006 Niemand die succes heeft met de Geckow web interface??
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen