Ga naar inhoud

witte strepen arion 9400 pvr se

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Net bovenstaande satellietontvanger gekocht, werkt allemaal goed alleen geeft hij bij de publieke zenders als deze in breedbeeld uitzenden witte strepen op de overgang van het zwarte naar het beeld, heb al verschillende output signalen geprobeerd maar geeft hetzelfde resultaat, heb hem nu via de component aansluiting verbonden met mijn plasmascherm (3 stekkertjes), het rare is dat ie dit bij de commerciele zenders niet doet, alleen dus ned. 1,2,3. iemand enig idee?

groet peter

Geplaatst:

Is bij elke satelliet ontvanger zo,heeft geloof ik iets met teletext lijnen te maken,en bij de meeste kabel maatschappijen halen ze ned 1,2,3 nog met de hark binnen en daar zie je dit niet op.

Rebox 9000 ,triax 88cm 4 x quad LNB.

Geplaatst:

Maar als je je plasma/arion goed insteld. Dus op 16:9 dan zou je deze strepen niet moeten zien.

Je hebt dus waarschijnlijk een instelling verkeerd.

Gigablue Quad Plus 2x DVB-S2 2x DVB-C

Geplaatst:

schijnt toch een bug te zijn, leverancier gebeld en binnenkort komt er een software update die het probleem moet verhelpen werd mij verteld, afwachten dus

pete

Geplaatst:

Als hij dit zegt ,dan weet hij het antwoord gewoon niet en zegt dit om je gerust te stellen,alle ontvangers hebben dit.

Als ik mij ontvanger instel op letterbox en mijn breedbeeld op 4:3 dan zie ik ze ook.

Heb je je scherm soms met component aangesloten,probeer dan eens een goede scart.sommige tv's waaronder LG hebben niet alle soorten zoomstanden die ze op RGB wel hebben.

Rebox 9000 ,triax 88cm 4 x quad LNB.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen