Gast Pedro Newbie Geplaatst: 12 oktober 2006 Geplaatst: 12 oktober 2006 Misschien zie ik iets over het hoofd maar het decoderen van opnames wil niet echt lukken. Het lukt wel als ik gewoon in de library kies voor decoderen en dan vervolgens dat scherm open laat staan, maar zodra ik uit dit venster ga dan stopt ook het decoderen. Het zou toch ook mogelijk moeten zijn om het decoderen te starten en vervolgens de ontvanger in standby te zetten? Of dit zelfs automatisch te laten doen s-nachts? Kortom decoderen lukt alleen als ik het betreffende scherm open laat staan.
Harley Geplaatst: 12 oktober 2006 Geplaatst: 12 oktober 2006 Is mij ook voorgehouden dat dit kon, maar heb inderdaad hetzelfde probleem als jou. Zou mooi zijn dat ie in de volgende software update automatisch alle file's decodeerd, zodra je hem op standby zet. VU+ Duo2 - PrismCube
JosFop4Sat Geplaatst: 13 oktober 2006 Geplaatst: 13 oktober 2006 Als je in de lijst staat waar de opnames in staan die op dat moment gedecodeerd worden, kun je gewoon de ontvanger in standby zetten. Het decodeerproces gaat dan gewoon door, tenminste dat is de bedoeling. Bij versie 183 loopt dat soms na zo'n kwartier vast. Versie 149 heeft daar geen last van. In de testversies die na 183 uitgebracht zijn, schijnt dit probleem opgelost te zijn. Maar er zijn helaas nog geen updates voor de gewone gebruiker zoals wij beschikbaar. You can never solve a problem on the level on which it was createdGroeten, JosVU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen