Gast Geplaatst: 13 oktober 2006 Delen Geplaatst: 13 oktober 2006 ABC biedt sinds kort afleveringen online aan van haar meest populaire programma's. Deze url's zijn goed beveiligd, zodat vanuit bijvoorbeeld Europa er niet naar kan worden gekeken. Weet iemand hier een manier om toch hier naar te kijken, zonder naar de VS te verhuizen? Dit is de link van ABC. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 13 oktober 2006 Delen Geplaatst: 13 oktober 2006 Een proxyserver uit de USA instellen en je kan kijken. Via google kun je veel proxylijsten vinden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 13 oktober 2006 Delen Geplaatst: 13 oktober 2006 Kijk hier eens naar: howto-watch-abc-tv-streams-outside-the-usa/ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ronsworld Geplaatst: 13 oktober 2006 Delen Geplaatst: 13 oktober 2006 Als je Java uitschakeld omzeil je de landen check, verder heb ik nog niet gekeken. HCO. It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle... ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 13 oktober 2006 Delen Geplaatst: 13 oktober 2006 Dit zou dan ook moeten werken om mee naar Channel 4 te kunnen kijken ? Dit is de link: http://www.channel4.com/broadband/index.html?hpos=globalnav:VIDEO Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EL PIÑO Geplaatst: 13 oktober 2006 Delen Geplaatst: 13 oktober 2006 Citaat: Als je Java uitschakeld omzeil je de landen check, verder heb ik nog niet gekeken. Is dat zo? Heb er nog niet naar gekeken hoor, maar dat zou toch een héél brakke check zijn. Op IP-adres (dat altijd doorgegeven wordt) is namelijk direct te zien waar je vandaan komt. Wat je dus m.i. nodig hebt is een proxyserver (die ook de stream op goede snelheid doorlaat, moeilijk te vinden) of een statische SSH-tunnel naar een server in de VS die jou de rechten en genoeg bandbreedte geeft (ook moeilijk te vinden of je moet er zelf een server hebben staan). Het kán dus wel maar ik denk niet dat er een instant-oplossing is. Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SmuttiO Geplaatst: 14 oktober 2006 Delen Geplaatst: 14 oktober 2006 http://www.proxy4free.info/ vergt even wat testen maar werkt zo te zien wel DB500s met gemini, enorm ruk uitgerichtte 100cm triax op een moteck motortje. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 14 oktober 2006 Delen Geplaatst: 14 oktober 2006 Helaas, mij lukt het niet om dit werkend te krijgen. Ik heb alle oplossingen die jullie gaven, geprobeerd. Ik dacht iets moois te kunnen toevoegen aan de Dreambox. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen