Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn toetsenbord voor in mij laptop had soms problemen met de meest gebruikte toesten. Nu vallen er verschillende uit. Eerst 5, 6 _ en nog wat toetsen. Nu werkt de bovenste rij niet meer op de t en y na. Word het tijd voor een nieuw toetsenbord of is er iets anders aan de hand?

Alvast bedankt!!!

Groeten Thomas

Rule #1 Good computers don't go down.

Rule #2 There is no such thing as a good computer.

Geplaatst:

edit: ik heb de connector schoongemaakt en de meeste toetsen doen het weer behalve: F1, F2, vijf, zes, hoog/laag streepje, delete, insert en home.

Wat zou het kunnen wezen?

Groeten Thomas

Geplaatst:

stof, viezigheid?

en zeker als er een keer iets plakkerigs overheen is gegaan (koffie/thee/limonade) kunnen toetsen stoppen met werken of raar gaan doen (als je sluiting maakt zelfs andere toetsen op het scherm weergeven dan je eigenlijk hebt ingetikt wink.gif).

ik zou de toetsjes eraf halen (als dat kan) en het geheel eronder grondig (maar voorzichtig) reinigen

And now for something completely similar

Geplaatst:

Gecomprimeerde lucht tussen de toetsen doorspuiten wil ook wel eens helpen.

• 4 maanden later...
Geplaatst:

Na een tijdje stilte heb ik em gister in de spiritus gehad en laten drogen. Er is geen verbetering. Nog andere mogelijkheden of is het klikovoer?

Groeten Thomas

Geplaatst:

Thomas, is het een los toetsenbord of zit hij in je Laptop ingebouwd? Ik heb ook wel eens een enkele keer gewoon alle toetsen eraf gehaald. Deze een nachtje in het sop gelegd. Daarnaast de kontakten met een stukje hout of plastic schoongemaakt.

Ten overvloed: Eerst even een foto maken van je toetsenbord om te zien waar de toetsen thuis horen grin.gif

Groet,

JJK

Geplaatst:

Het is een ingebouwde. Met 4 schroeven komt ie los. Als ik er een toets af peuter is het wel even klooien om em er weer op te krijgen. Bovendien zou de spiritus het al schoon hebben moeten maken. Ook met hard op de toetsen drukken werkt het nooit dus vuil kan het dan bijna niet zijn.

Groeten Thomas

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen