Thomas2000 Geplaatst: 13 oktober 2006 Geplaatst: 13 oktober 2006 Mijn toetsenbord voor in mij laptop had soms problemen met de meest gebruikte toesten. Nu vallen er verschillende uit. Eerst 5, 6 _ en nog wat toetsen. Nu werkt de bovenste rij niet meer op de t en y na. Word het tijd voor een nieuw toetsenbord of is er iets anders aan de hand? Alvast bedankt!!! Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
Thomas2000 Geplaatst: 13 oktober 2006 Auteur Geplaatst: 13 oktober 2006 edit: ik heb de connector schoongemaakt en de meeste toetsen doen het weer behalve: F1, F2, vijf, zes, hoog/laag streepje, delete, insert en home. Wat zou het kunnen wezen? Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
lite Geplaatst: 13 oktober 2006 Geplaatst: 13 oktober 2006 stof, viezigheid? en zeker als er een keer iets plakkerigs overheen is gegaan (koffie/thee/limonade) kunnen toetsen stoppen met werken of raar gaan doen (als je sluiting maakt zelfs andere toetsen op het scherm weergeven dan je eigenlijk hebt ingetikt ). ik zou de toetsjes eraf halen (als dat kan) en het geheel eronder grondig (maar voorzichtig) reinigen And now for something completely similar
Gast Geplaatst: 14 oktober 2006 Geplaatst: 14 oktober 2006 Gecomprimeerde lucht tussen de toetsen doorspuiten wil ook wel eens helpen.
Thomas2000 Geplaatst: 16 oktober 2006 Auteur Geplaatst: 16 oktober 2006 Bedankt zover! ik zal morgen even beunen gaan. Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
Thomas2000 Geplaatst: 7 maart 2007 Auteur Geplaatst: 7 maart 2007 Na een tijdje stilte heb ik em gister in de spiritus gehad en laten drogen. Er is geen verbetering. Nog andere mogelijkheden of is het klikovoer? Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
Gast Geplaatst: 7 maart 2007 Geplaatst: 7 maart 2007 Thomas, is het een los toetsenbord of zit hij in je Laptop ingebouwd? Ik heb ook wel eens een enkele keer gewoon alle toetsen eraf gehaald. Deze een nachtje in het sop gelegd. Daarnaast de kontakten met een stukje hout of plastic schoongemaakt. Ten overvloed: Eerst even een foto maken van je toetsenbord om te zien waar de toetsen thuis horen Groet, JJK
Thomas2000 Geplaatst: 7 maart 2007 Auteur Geplaatst: 7 maart 2007 Het is een ingebouwde. Met 4 schroeven komt ie los. Als ik er een toets af peuter is het wel even klooien om em er weer op te krijgen. Bovendien zou de spiritus het al schoon hebben moeten maken. Ook met hard op de toetsen drukken werkt het nooit dus vuil kan het dan bijna niet zijn. Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
opzolder Geplaatst: 7 maart 2007 Geplaatst: 7 maart 2007 Contactspray? (Wel even van de stroom af: batterij eruit of weer het toetsenbord demonteren.) Groeten van de zolder.
Thomas2000 Geplaatst: 7 maart 2007 Auteur Geplaatst: 7 maart 2007 Ook al een enorme bult van opgespoten en geen resultaat. Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen